خبرگزاری کار ایران

سجادی گزینه مناسبی است؛

اولیایی: وزارت ورزش نباید تبدیل به کارگاه تئوری شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۸۶

وزیر ورزش باید ارتباط تنگاتنگی با دولت و رئیس جمهور داشته باشد و معاونان محترم رئیس جمهور باید روی این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: سجادی جزو نیروهای ستادی ورزش بوده و سابقه طولانی در ورزش دارد.

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سجادی جزو نیروهای ستادی ورزش بوده و ۳۰-۴۰ سال در ورزش سابقه دارد و امیدوارم این بار به مذاق مجلس خوش آمده باشد و با رأی بالا سکان ورزشی را به عهده بگیرد. وزیر ورزش باید ارتباط تنگاتنگی با دولت و رئیس جمهور داشته باشد و معاونان محترم رئیس جمهور باید روی این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سجادی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان هست یا نه، گفت: چون وی بیش از ۳۰-۴۰ سال سابقه مدیریت ستادی در ورزش دارد، گزینه مناسبی است، اما با حضور آدم‌هایی که سابقه مدیریت اجرایی در ورزش دارند، باید دانش و تجربه را در کنار هم برای وزارتخانه به ارمغان بیاورند اما اگر فقط به تحصیلکرده‌های ورزشی اکتفا کنیم و مدیران ورزشی را دعوت نکنیم، ورزش را تبدیل به کارگاه تئوری کرده‌ایم که تئوری به تنهایی پاسخگوی نیازهای ورزشی امروز نیست.

مدیرعامل ساق استقلال در مورد عدم رأی اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی قبلی گفت: آن دو وزیر پیشنهادی به همان دلیلی رأی اعتماد نگرفتند که به سرعت سازمان تربیت‌بدنی تبدیل به وزارت ورزش کردند و نمایندگان مجلس می‌خواستند به حوزه ورزش نزدیکی بیشتری داشته باشند چراکه نمایندگان در حوزه انتخابی خودشان با جوانان زیادی در ارتباط هستند و توقعات جوانان از ورزش بالا است و دنبال جایگاه اظهارنظر در ورزش استان خود هستند لذا باعثشد هم وزارت ورزش به وجود بیاید و هم وزرایی که معرفی شدند با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار گرفتند.

اولیایی در پایان گفت: ورزش برای نمایندگان مجلس مهم است، به همین دلیل در حوزه‌های انتخابی خودشان توقع از حضور فعال نمایندگان در بحثورزش دارند و به همین دلیل روی این حوزه حساسیت ویژه‌ای دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز