خبرگزاری کار ایران

به نصرالله سجادی اقتدا می‌کردم؛

عابدینی: ما در مجمع فدراسیون کاملا بیکاریم / بعید می‌دانم در داماش بمانم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۴۷

عابدینی تاکید می‌کند که سجادی با حضور در مجلس و روز رای اعتماد با رأی قاطع وزیر ورزش ایران خواهد شد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال معتقد است نصرالله سجادی قطعا از مجلس رأی اعتماد خواهد گرفت چراکه هیچ کسی با این نیروی متعهد و متخصص و تحصیلکرده مشکلی نخواهد داشت.

امیر عابدینی همچنین تاکید می‌کند که سجادی با حضور در مجلس و روز رای اعتماد با رأی قاطع وزیر ورزش ایران خواهد شد.

حرف‌هایمدیرعامل داماش را در گفتگو با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

سجادی از سوی دولت برای تصدی وزارت ورزش به مجلس معرفی شد، در این رابطه چه نظری دارید؟

واقعا خوشحالم تیم انتخاب‌کننده به یک نیرویی به نام نصرالله سجادی رسیدند. سجادی علاوه بر اینکه دستی بر آتش ورزش داشته و دارند، یک آدم تحصیلکرده، متعهد، صادق و متخصص است. من وی را از فدراسیون فوتبال می‌شناختم اما از زمان دبیرکلی‌اش در کمیته ملی المپیک بیشتر شناخت پیدا کردم. من در هیروشیما در خدمت وی بودم و به سجادی به عنوان یک مدیر متخصص و متعهد اقتدا می‌کردم.

با این شرایط بعید است مجلس به وی رأی اعتماد ندهد چراکه به نظر می‌رسد فاکتورهای لازم را دارد…

مجلس با سجادی مشکلی نخواهد داشت و قطعا به وی رأی اعتماد خواهد داد. با اطلاعاتی که از فراکسیون محترم ورزش دارم و می‌دانم که آنها هم دنبال احیای ورزش در کشور هستند، فکر می‌کنم سجادی گزینه‌ای است که هیچ کسی در این مملکت با او مشکل نخواهد داشت و با رأی قاطع به عنوان وزیر ورزش انتخاب خواهد شد.

گفته می‌شود وی فردی خشک و عصبی مزاج است؛ این مسئله واقعیت دارد؟

سجادی تنها چیزی که نیست عصبی‌مزاجی است؛ وی نیروی بسیار کارشناس و متخصص است و اینکه خشک بودن این است که قانون را اجرا می‌کند بحثدیگری است. سجادی به عنوان یک آدم متخصص بدون اینکه ادعا داشته باشد، کار می‌کند و کارنامه وی برای ورزش کاملا مشخص است.

در مورد اتفاقات مجمع فدراسیون فوتبال صحبت کنیم. بالاخره بحثطرازنامه مالی فدراسیون به کجا کشید؟

آن گروهی که مشخص شدند تا برنامه و بودجه را اصلاح کنند، درخواست داشتند یک حکم از طرف رئیس فدراسیون که رئیس مجمع هم بود صادر شود تا آنها بررسی و اصلاح بودجه را انجام دهند که آن حکم هنوز به دست ما نرسیده و منتظر هستیم. البته من کارم را شروع کرده‌ام و با کمک دوستان تلاش می‌کنیم بودجه را اصلاح کنیم و برگردانیم. ما به هیچ عنوان مخالف اصلاح بودجه و تصویب آن نیستیم، اما مخالف این هستیم که بودجه بدون کار کارشناسی و برنامه‌ای مشخص تصویب شود چراکه برنامه در بودجه فدراسیون مشخص نشده بود و باید یک برنامه جامع و کامل برای بودجه نوشته شود.

در مورد تخلفات آشکاری که در انتخابات هیأت فوتبال بوشهر انجام شده بود، مجمع قرار نیست وارد عمل شود؟

اشکال در اساسنامه است چون اختیارات ما باید به گونه‌ای تعریف شود که بتوانیم ورود داشته باشیم. اساسنامه فدراسیون فوتبال باید اصلاح شود. ما در مجمع کاملا بیکاریم چون مجمع تابعی از متغیرها در هیئت رئیسه شده در صورتی که هیئت رئیسه باید تابعی از متغیرها در مجمع باشد. این اتفاق به خاطر ضعف‌هایی است که در اساسنامه وجود دارد، نمی‌افتد در حالیکه اساسنامه باید اصلاح شود. آقایان باورشان شده هر چه می‌آورند ما باید تصویب کنیم و وظیفه انتقاد و نقد نداریم.

از مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان استعفا داده‌اید. تکلیف شما و داماش مشخص نشده؟

از زمانی که بنده استعفا می‌دهم آقایان دو ماه وقت دارند که جایگزین برایم معرفی کنند که هنوز جایگزینم را مشخص نکرده‌اند. باید این دو ماه تمام شود و بعد از آن می‌توانم از داماش بروم. شرایط برایم سخت شده و بعید می‌دانم بتوانم کارم را در داماش ادامه بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز