خبرگزاری کار ایران

در ۳ بازی اخیر مستحق باخت نبودیم؛

مهاجری: قصد توجیه شکست‌های سیاه‌جامگان را ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۹۴

این هفته استراحت داریم و باید در تمرینات بیشتر کار کنیم و با رفع اشتباهات اندک گذشته، نتایج رقم خورده را جبران نماییم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: با اعتقادی که به بازیکنانم دارم در بازی‌های بعدی قطعا از این شرایط خارج می‌شویم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از سومین شکست متوالی تیمش در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور که دیروز در تهران مقابل نیروی‌زمینی رقم خورد، اظهار داشت: با وجود موقعیت‌های گلزنی زیادی که در این دیدار داشتیم روی دو ضد حمله و غافلگیری، دو گل از حریف دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه قصد توجیه نتایج بازی‌های اخیر را ندارم، افزود: می‌توانم بگویم در ۳ بازی گذشته مستحق باخت نبودیم زیرا بدون اینکه حریفان ما را زیر فشار قرار دهند، فوتبال خوبی را ارائه می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان با تاکید بر اینکه باید به بازیکنان جوان تیم فرصت بیشتری بدهیم، ادامه داد: قطعا به زودی از وضعیت کنونی خارج خواهیم شد.

مهاجری گفت: این هفته استراحت داریم و باید در تمرینات بیشتر کار کنیم و با رفع اشتباهات اندک گذشته، نتایج رقم خورده را جبران نماییم.

گفتنی است، تیم سیاه جامگان روز ۲۶ آبان ماه در ورزشگاه تختی مشهد مقابل استقلال اهواز قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز