خبرگزاری کار ایران

جام حذفی فوتبال ایران؛

برتری پرسپولیس بر الوند / صعود سرخ پوشان به یک چهارم نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۱۹

تیم پرسپولیس با برتری بر الوند همدان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

تیم پرسپولیس با برتری بر الوند همدان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های جام حذفی از مرحله یک شانزدهم تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۶:۴۰ در حضور حدود ۶ هزار تماشاگر به مصاف الوند همدان رفت که شاگردان علی دایی این دیدار نه چندان سنگین را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود رقم زدند تا با گذر از این مرحله به دور یک چهارم نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

نیمه نخست این بازی در سکوت سرد ورزشگاه آزادی آغاز شد که سکوهای خالی در روز تعطیل آن هم در بازی تیمی مانند پرسپولیس که تیم پر هواداری است بیش از هر چیزی به چشم می آمد. بازی دو تیم تقریبا در میانه میدان در جریان داشت و خلعتبری نخستین خطر بازی را بر روی دروازه الوندی ها ایجاد کرد که دریبل زیبای این بازیکن ملی پوش در درون محوطه جریمه می توانست به با گلی زیبا نیز عجیب شود که البته شوت بی دقت خلعتبری به بیرون رفت. تا اینکه بالاخره در دقیقه ۱۳ گل پرسپولیس ها به ثمر رسید. داور این دیدار پشت محوطه جریمه سوت خود را به نشانه خطای مدافعان الوند به صدا در آورد که رضا حقیقی پشت این توپ قرار گرفت و شوت محکم این بازیکن با برخورد به مدافعان الوند تغییر مسیر پیدا کرد و درون دروازه زرین ساعد جای گرفت تا سرخ پوشان یک بر صفر از تیم همدانی پیش بیفتند. در ادامه بازی با افت و خیزهای زیادی همراه بود ولی گلی در دروازه ها روییده نشد تا داور بازی سوت خود را به نشانه پایان نیمه نخست به صدا در آورد.

در نیمه دوم هم شاهد گلزنی سرخ پوشان بودیم تا اندک تماشاگران هوادار سرخ ها که در این هوای نسبتا سرد راهی ورزشگاه آزادی شده بودند شاهد هنرنمایی بازیکنان محبوب خود باشند و امید عالیشاه در دقیقه موفق شد دروازه الوندی ها را بار دیگر باز کند تا سهم سرخ پوشان در نیمه دوم نیز یک گل باشد.

ارسال زیبای ماهینی از سمت چپ خط دفاعی الوند روی سر عالیشاه فرود آمد و این بازیکن نیز با ضربه ای دقیق توپ را جایی دور از دستان زرین ساعد به تور دروازه دوخت تا نتیجه دو برابر شود و به نوعی کار همدانی ها را تمام کند. هر چند محمد نوری در دقیقه ۸۹ می توانست سومین گل را نیز به ثمر برساند ولی توپ او به تیر دروازه برخورد کرد و به گل بدل نشد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

با پایان این دیدار مجتبی انصافی بازیکن اخلاق میدان نام گرفت و رضا حقیقی نیز بهترین بازیکن فنی این دیدار معرفی شد.

سرخ پوشان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده بازی فولاد خوزستان و فولاد نوین اهواز برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز