خبرگزاری کار ایران

رکورد نباختن را حفظ می‌کنیم؛

عزت‌الهی: انگیزه بالایی برای پیروزی نیجریه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۶۹

هر کارشناسی را که می‌بینیم به ما می‌گوید حق ما صعود از گروه به عنوان تیم اول بوده اما فوتبال همین است و قوانین نانوشته‌ای دارد و بعضی وقت‌ها توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود.

مربی تیم ملی نوجوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، نادر عزت‌اللهی درباره بازی‌های مرحله گروهی گفت: با توجه به تلاش و انگیزه‌ای که بازیکنان داشتند، توانستیم از گروه خود صعود کنیم. این صعود به خاطر انگیزه بالایی بود که بازیکنان داشتند و از همان بازی اول آن را نشان دادند. آرژانتینی که همه می‌گفتند قدرتمندترین تیم جام است، می‌توانست مقابل ما بازنده باشد.

مربی تیم ملی نوجوانان متذکر شد: ایران در دو بازی اول بدشانسی‌های زیادی آورد. روزهایی هست که توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شوند و کاری هم نمی شود کرد. دیرک‌های دروازه در دو بازی با مقابل آرژانتین و کانادا هم اجازه ندادند دروازه حریفان ایران بیش از یک بار باز شود. هر کارشناسی را که می‌بینیم به ما می‌گوید حق ما صعود از گروه به عنوان تیم اول بوده اما فوتبال همین است و قوانین نانوشته‌ای دارد و بعضی وقت‌ها توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود. در بازی با اتریش هم می‌توانستیم با بیش از یک گل به پیروزی برسیم اما مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب شد و جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را گرفتیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل نیجریه مطمئنا بازی سختی است اما بازیکنان تیم ملی انگیزه بالایی برای پیروزی بر نیجریه دارند. این انگیزه به مراتب بیشتر از انگیزه‌ای است که در مقابل آرژانتین داشتند. از نظر بدنی و روحی روانی بازیکنان در شرایط خوبی هستند و این می‌تواند موتور محرکه تیم ملی نوجوانان ایران باشد. تجربه هم ثابت کرده هرگاه تیم مقابل بزرگ بوده، بازی بهتری از بازیکنان را شاهد بوده ایم. بازهم تکرار می‌کنم انگیزه بازیکنان برای پیروزی بر نیجریه زایدالوصف است.

عزت‌الهی در پایان گفت: امیدوارم بازیکنان تیم ملی نوجوانان با بازی‌های خوبی که ارائه داده‌اند به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کنند. ایران در دور مقدماتی بدون باخت بوده و حالا همه اعتماد به نفس خوبی دارند که بتوانند این رکورد نباختن را حفظ کنند. ضمن اینکه در تمرینات امروز و فردا تاکتیک‌های حمله و دفاع بر اساس نوع بازی با نیجریه تمرین می‌شود و بازیکنان برای بازی مقابل نیجریه آماده می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز