خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر؛

شکست سنگین ذوب آهن / تعظیم سپاهان مقابل ملوانان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۹

شکست نمایندگان اصفهان در آغاز هفته چهاردهم نوید هفته ای جالب توجه را در لیگ برتر داد.

شکست نمایندگان اصفهان در آغاز هفته چهاردهم نوید هفته ای جالب توجه را در لیگ برتر داد.

به گزارش ایلنا، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با ۳ بازی آغاز شد که شکست سنگین ذوب آهن برابر داماش و همچنین شکست سپاهان مقابل ملوانان از اتفاقات جالب توجه این هفته بود.

سپاهان که به مصاف ملوان رفته بود با دو گلی که رافخایی از روی نقطه پنالتی در دقایق ۳۲ و ۷۲ زد کار شاگردان کرانچار را یکسره کرد تا این تیم همچنان نتایج سینوسی خود را دنبال کند. هر چند سپاهان با گل حاج صفی در دقیقه ۲۲ از ملوانان پیش افتاده بود ولی این تیم نتوانست از گل زده دفاع کند و در ادامه با نتیجه ۲ بر یک شکست را پذیرا شد. سرگئی پاشنکو از تیم ملوان بهترین بازیکن زمین و علی احمدی مدافع سپاهان بازیکن اخلاق این مسابقه لقب گرفت.

سپاهان با این شکست همچنان با ۲۳ امتیاز در رده دوم جدول است ولی ممکن است جایگه این تیم در جدول دچار تغییر شود. ملوان نیز با این ۳ امتیاز ۱۵ امتیازی شد تا به رده ۱۲ جدول برسد.

اما در پر گل ترین بازی این هفته داماش دست به کار بزرگی زد و ذوب آهن را با لوکا بوناچیچ با ۵ گل از پیش رو برداشت. مسعود حسن زاده در دقایق ۲۹ و ۶۵، گل به خودی ذوبی ها در دقیقه ۴۱، نصطفی حاجتی در دقیقه ۵۷ و امین متوسل زاده در دقیقه ۸۰ کار ذوب آهن را تمام کرد تا روز تلخی برای لوکا رقم بخورد. تل گل ذوبی ها را هم مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند. با این نتیجه ذوب آهن با ۱۴ امتیاز در جایگاه ۱۳ قرار دارد و داماش نیز با ۱۷ امتیاز به جایگاه ششم رسد.

در آخرین دیدار نیز صبا و مس به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. هر چند کرمانی ها تا دقیقه ۹۶ از رقیب عقب بودند ولی گل دقیقه ۹۶ کریم اسلامی کار را به تساوی کشاند. مهدی مومنی در دقیقه ۶۹ و محسن ببات دقیقه ۸۰ دو گل صبا را به ثمر رسانده بودند و برای مس نیز ادینیو در دقیقه ۵۰ و کریم اسلامی دقیقه ۹۶ گلزنی کردند.

در جدول رده بندی فولاد با ۲۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و سپاهان با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم است. در انتهای جدول نیز مس با ۷ امتیاز در قهر جدول جای گرفته است.

نتایج بازی های عصر امروز به این شرح است:

سپاهان ۱ - ملوان ۲

داماش گیلان ۵ - ذوب آهن یک

صبای قم ۲ - مس ۲

برنامه ادامه رقابت های این هفته به این شرح است:

جمعه ۰۳ آبان

۱۵:۳۰ - نفت تهران - گسترش فولاد

۱۷:۴۵ - فولاد - استقلال

یکشنبه ۰۵ آبان

۱۵:۳۰ - سایپا - فجر سپاسی

۱۵:۳۰ - تراکتورسازی - استقلال خوزستان

۱۵:۳۰ - پرسپولیس - راه‌آهن سورینت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز