خبرگزاری کار ایران

گزارش AFC از دیدار ایران و تایلند؛

حسینی و قوچان‌نژاد ایران را صدرنشین کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۰۰

جلال حسینی و رضا قوچان‌نژاد شب گذشته در فاصله سه دقیقه برای ایران گلزنی کردند تا ایران با اختلاف دو امتیاز در صدر گروه B رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بایستد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به دیدار ایران و تایلند پرداخت.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نوشت: جلال حسینی و رضا قوچان‌نژاد شب گذشته در فاصله سه دقیقه برای ایران گلزنی کردند تا ایران با اختلاف دو امتیاز در صدر گروه B رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بایستد.

میزبان با وجود در دست داشتن بازی در ورزشگاه آزادی تا دقیقه ۶۷ منتظر ماند تا مدافع میانی تیمش قفل دروازه‌ تایلندی‌ها را باز کند و قوچان نژاد کمی پس از آن دومین گل ایران را به ثمر برساند.

تیراسیل دانگدا در حالی که ۱۰ دقیقه به پایان باقی بازی مانده بود، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما ایران با وجود اینکه فرصت‌هایی را برای زدن گل‌های بیشتر از دست داد، ‌ به پیروزی رسید تا با هفت امتیاز از سه بازی با دو امتیاز بیشتر از کویت که شب گذشته به تساوی یک بر یک با لبنان رضایت داد، صدرنشین شود.

کارلوس کی‌روش، با وجود این پیروزی از عملکرد از هم گسیخته تیمش که پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کره در مقدماتی جام‌جهانی هیچ بازی انجام نداده بود، ابراز نارضایتی کرد.

ایرانی‌ها پس از یک عملکرد ناامید کننده در نیمه اول با ورود به درون زمین در ۴۵ دقیقه دوم، بهتر کار کردند اما دفاع تایلند و سینتاویچای هاتایراتانکول، دروازه‌بان این تیم آنها را عصبانی کرده بودند تا اینکه بالاخره توانستند در میانه نیمه دوم به گل برسند.

کرنر ایرانی‌ها ناقص مهار شد و در حالی که تایلندی‌ها تلاش می‌کردند جلو بکشند، توپ از گوشه محوطه جریمه برگشت و جلال حسینی با ضربه بغل پا توپ را درون دروازه تایلند جا داد.

تیم میزبان که با این گل به بازی برگشته بود، تنها سه دقیقه بعد روی کار زیبای کریم انصاری‌فرد که یک بازیکن را از پیش رو برداشت و سپس توپ را به سمت دیگر ارسال کرد، قوچان‌نژاد به راحتی دومین گل میزبان را به ثمر رساند.

تایلندی‌ها در دقایق پایانی بازی جالبی را به نمایش گذاشتند و نارونگ جانساوک در حالی که ۱۰ دقیقه به پایان بازی باقی ‌مانده بود، در گوشه محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد و آن را برای تیراسیل ارسال کرد که توپ را به گوشه بالای چپ دروازه درحمان احمدی چسباند اما ایرانی‌ها می‌توانستند در دقیقه ۸۵ توسط محمدرضا خلعتبری که شوت سرکشش از فاصله ۱۰ متری به خوبی توسط سیتاویچای مهار شد، بار دیگر به گل برسند.

در حالی که ایرانی‌ها با این پیروزی صدرنشین شدند، تیم تایلند بدون امتیاز به قعر جدول چسبیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز