خبرگزاری کار ایران

حرمت بازیکنان ملی باید حفظ شود؛

انصاریان: منتقدان " پژمان " یک مشت آدم عقده‌ای هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۸

اگر انتقاد از روی دلسوزی باشد، می‌شود از آن استفاده کرد اما اگر غرض‌ورزی باشد، قبول نمی‌کنم. اگر قرار است انتقاد کنیم، درست انتقاد کنیم نه اینکه غرض‌ورزی کنیم.

مدافعان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: متأسفانه به دلیل گرفتاری‌های شخصی یک دقیقه از سریال پژمان را هم ندیدم.

علی انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درباره سریال پژمان از عده‌ای صحبت‌هایی را شنیده‌ام. به نظرم نسبت به صحبت‌هایی که می‌شود، نمی‌شود قضاوت کرد. به هر حال بعضی‌ها دوست نداشتند در مورد بازیکنان ملی چنین مسائلی مطرح شود، اما برعکس صحبت‌هایی که می‌شود، باید بگویم این چیزها سلیقه ای است. از نظر من خنداندن مردم با این شرایطی که هست، خیلی سخت شده اما راجع به این اتفاقاتی که در این سریال افتاده، خودشان باید جوابگو باشند.

وی افزود: من در گذشته به عنوان میهمان در سریال‌ها بازی کرده‌ام، اما فقط یک قسمت بود و در نقش خودم بازی کردم و بیرون آمدم. پژمان جمشیدی فیلمنامه را خوانده و بازی کرده و باید در مورد اتفاقات این سریال از خودش بپرسید. به نظر من حرمت فوتبالیست حتما باید حفظ شود، اما نباید در انتقاد از این سریال غرض‌ورزی شود. به نظر من خنداندن مردم یک نعمت است و امیدوارم این سریال به شادابی جامعه کمک کرده باشد. باز هم تأکید می‌کنم حرمت بازیکنان ملی باید حفظ شود و در مقابل نباید کسی با قصد و غرض انتقاد کند.

انصاریان در پایان گفت: من منتقدان را یک مشت آدم عقده‌ای می‌دانم که چون خودشان به جایی نرسیده‌اند اینطوری انتقاد می‌کنند. این افراد هم در ورزش و هم در هنر هستند و اینگونه انتقاد می‌کنند. اگر انتقاد از روی دلسوزی باشد، می‌شود از آن استفاده کرد اما اگر غرض‌ورزی باشد، قبول نمی‌کنم. اگر قرار است انتقاد کنیم، درست انتقاد کنیم نه اینکه غرض‌ورزی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز