خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون خسته بود؛

میراخوری: تاجیکستان جسورانه بازی کرد / ضعف‌ها را برطرف می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۸

ای کاش بازی تیم‌های ملی جوانان ایران و تاجیکستان از شبکه ورزش یا شبکه ۳ پخش می‌شد، به هر جهت بازی‌ها در داخل ایران انجام می‌شود و این خیلی جالب نیست تلویزیون بازی را پخش نکند.

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان تاکید کرد که تاجیک‌ها در کرمان بازی جسورانه‌ای را انجام دادند.

به گزارش ایلنا، رحیم میراخوری پس از پیروزی تیم ملی زیر ۱۹ سال کشورمان مقابل تاجیکستان در نخستین دیدار گفت: تیم تاجیکستان فوق‌العاده عمل کرد و بازیکنان این تیم ۹۰ دقیقه دویدند و بازی جسورانه‌ای ارائه کردند که ما اصلا باور نمی‌کردیم. البته ایران تیم تاجیکستان را دست کم نگرفته بود اما در هر حال بازی، بسیار نزدیکی بود.

وی ادامه داد: فوتبال تاجیکستان پیشرفت بسیاری کرده، آنها یکسال است دارای لیگ حرفه ای شده‌اند، برنامه‌های توسعه‌ای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را پیش می‌برند و به همین دلیل در رده‌های سنی پایه همیشه حریف دست و پا گیری بوده‌اند. امروز ایران هم بازی خوبی ارائه داد. ما بیشتر در استرس زدن گل اول بودیم و بازیکنان می‌دانستند به گل اول می‌رسند اما دوست داشتند به گل برسند. در این بازی تیم ایران ضعف‌هایی هم داشت که البته در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم. عربستان و لبنان هم تیم‌های خوبی هستند که ما بازی آنها را دیدیم و مطمئنا حریفان راحتی نیستند.

میراخوری در پاسخ به این سوال که چرا از سردار آزمون استفاده کردید در حالیکه گفته بودید استفاده نمی‌کنید و اینکه چرا آزمون خسته نشان می‌داد، گفت: قرار بود از سردار استفاده نکنیم چون خسته بود. خستگی پروازهایی که از کازان به مسکو، مسکو به دوبی، دوبی به تهران و تهران به کرمان باعثشد سردار آن سردار همیشگی نباشد، اما باز هم با اینکه در نیمه دوم و با تشخیص کادر فنی به بازی آمد، بازی خوبی ارائه کرد و موثر نشان داد و مطمئنا در ۲ بازی آینده و پس از رفع خستگی برای تیم ملی جوانان، بهتر و موثرتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: ای کاش بازی تیم‌های ملی جوانان ایران و تاجیکستان از شبکه ورزش یا شبکه ۳ پخش می‌شد، به هر جهت بازی‌ها در داخل ایران انجام می‌شود و این خیلی جالب نیست تلویزیون بازی را پخش نکند. حتی شبکه استانی کرمان هم بازی را به صورت زنده پخش نکرد که جای تعجب بیشتری دارد. در هر حال امیدواریم بازی‌های بعدی مقابل لبنان و عربستان که حساس هم هستند، به صورت زنده از شبکه‌های ۳ یا ورزش پخش شود تا لااقل خانواده‌های بازیکنان، بازی بچه‌های خود را ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز