خبرگزاری کار ایران

کار ما در دور برگشت راحت‌تر می‌شود؛

فنایی: هدف سایپا قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۵

ما مقابل گسترش فولاد با برنامه بازی کردیم چون حریف را کاملا آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم و خدا را شکر در تبریز ۳ امتیاز را گرفتیم.

مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال سایپا گفت: بچه‌ها دستورات سرمربی را در زمین اجرا کردند و مقابل گسترش فولاد پیروز شدیم.

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دیدار ما با گسترش فولاد بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها در زمین نظم داشتند. تیم ما در این دیدار سازماندهی خوبی در زمین داشت و با تمرکز بازی کردیم و دستورات سرمربی را بچه‌ها کاملا اجرا کردند. البته در نیمه اول باد شدید کیفیت بازی را پایین آورده بود اما خوشبختانه بچه‌های ما به حریف موقعیت ندادند و در کارهای دفاعی عالی کار کردند و در نهایت پیروز شدیم.

وی در مورد گسترش فولاد تبریز گفت: به نظر من تیم خوبی است، هر چند که جوان هستند اما نتایج آنها خوب بوده، ما مقابل گسترش فولاد با برنامه بازی کردیم چون حریف را کاملا آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم و خدا را شکر در تبریز ۳ امتیاز را گرفتیم.

فنایی در مورد آینده سایپا در این فصل گفت: به هر حال داریم تلاش می‌کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم. در ۱۲ هفته گذشته ما ۷ بازی را بیرون از خانه بازی کردیم و در دور برگشت کار ما راحت‌تر است. اگر تا نیم فصل امتیازات را جمع کنیم در نیم فصل نتایج بهتری خواهیم گرفت چون ۱۲ بازی در کرج خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز