خبرگزاری کار ایران

اگر بگویم نگران تیم نیستم، دروغ گفته‌ام؛

آذری: توانمندی ذوب‌آهن باید با نتیجه همراه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۳

ذوب‌آهن دارای قهرمانان شایسته، مربی خوب و یک باشگاه توانمند و با ساختار است و این فاکتور ها باید با یک نتیجه خوب همراه باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: اگر بگویم نگران تیم نیستم، دروغ گفته ام اما باید نگرانی ام را مدیریت کنم تا تبدیل به یک فرصت شود.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به شرایطی که ذوب آهن در هفته های گذشته داشته اگر بگویم نگران تیم نیستم، دروغ گفته ام اما باید این نگرانی را مدیریت کنم تا تبدیل به یک فرصت شود. با توجه به جلساتی که با بچه‌ها و بوناچیچ داشتیم، باید مشکلات خوب مدیریت شود و از این هفته شاهد نتیجه گرفتن ذوب‌آهن در لیگ برتر باشیم. به هر حال ذوب‌آهن دارای قهرمانان شایسته، مربی خوب و یک باشگاه توانمند و با ساختار است و این فاکتور ها باید با یک نتیجه خوب همراه باشد.

وی افزود: این هم با تیم خوب و شایسته فجر سپاسی که رهبری آن را آقای یاوری برعهده دارد، بازی داریم. ما ارادت خاصی به آقای یاوری داریم و افتخار می کنیم که ایشان پیشکسوت شهر ماست و خدمات زیادی را به فوتبال اصفهان و ایران داشته است فجر سپاسی تیم خیلی خوبی است و امیدوارم با انجام یک بازی خوب، برنده شویم.

مدیرعامل ذوب‌آهن اظهار داشت: برای بهتر شدن شرایط تیم یک سری راهکارهای خاصی را اعمال کرده ایم و جلسات انفرادی و عمومی را با بازیکنان داشته ایم. خوشبختانه با توجه به اینکه ۴ بازیکن تیم ما به تیم ملی دعوت شده اند، این هفته با انگیزه تر بازی خواهیم کرد. بچه ها در این فضا قرار گرفته اند که انتظارات مدیران متفاوت است. من به عنوان کسی که سالها ملی پوش بوده و به عنوان مربی و مدیر کارکرده‌ام، انتظار دارم که بچه ها با تمام توان در میدان حاضر شوند و ذوب آهن را به جایگاه اصلی اش برسانند. به هر حال رسیدن به جایگاه مطلوب زمان می برد اما بچه های ما این توان را دارند و امیدوارم که به روزهای خوب برسیم.

آذری در پایان گفت: زیاد به این قضایا حساسیت ندارم که ذوب آهن تیم اول اصفهان است یا سپاهان. چیزی که خیلی مهم است اینکه به فوتبال مملکت ثابت شده که ذوب آهن و سپاهان طلایه دار فوتبال ایران در سطح بین المللی در یک دهه اخیر بوده اند چون هر دو تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند. غیر از آن زیرساخت درست کرده اند و بازیکن به تیم های ملی معرفی کرده اند و مربی و مدیر به جامعه ورزش داده اند البته ذوب آهن استادیوم هم درست کرده است و در مجموع دو تیم به ورزش مملکت خدمت کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز