خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

آبی‌ها در بازی سرنوشت؛ آزمون دشوار برای ژنرال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۴

استقلال با توجه به مشکلاتی که در تایلند داشته و شرایط ویژه آب و هوایی که بازی در آن برگزار خواهد شد، روز بسیار سختی در خانه بوریرام خواهد داشت.

مصیبت در استقلال به اوج خود رسیده و در چنین شرایطی آبی‌پوشان تهرانی باید بازی سرنوشت‌ساز فصل خود را مقابل بوریرام تایلند برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال در حال حاضر شرایط بسیار بدی دارد تیم امیر قلعه‌نویی از ۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز گرفته و در این ۳ بازی گلی به ثمر نرسانده در حالیکه ۴ گل دریافت کرده است. شرایط مالی استقلال هم در ماه‌های اخیر بسیار اسفناک بوده و آبی‌پوشان تهرانی به لحاظ روحی و روانی هم اوضاع مناسبی ندارند، ضمن اینکه مصدومیت مهره‌های کلیدی استقلال هم به مشکل بزرگی برای کادر فنی این تیم برای دیدار با بوریرام تایلند تبدیل شده است.

استقلال البته در این فصل تمام تمرکز و توانش را روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته چراکه علی فتح‌الله‌زاده و مجموعه تحت هدایتش به دنبال نشاندن ستاره سوم روی پیراهن این تیم هستند به همین دلیل در شرایط کنونی تمرکزشان را روی بازی با بوریرام گذاشته‌اند تا هر طوری که شده، به جمع ۴ تیم برتر آسیا برسند. طبیعی است بازیکنان و کادر فنی استقلال در حال حاضر تمام مشکلات ماه‌های اخیر را فراموش کنند و تمام تمرکزشان روی بازی با بوریرام باشد، دیداری که برای امیر و شاگردانش بسیار سرنوشت‌ساز است چراکه اگر استقلال این دیدار را ببرد، شرایط تیم هم به لحاظ روحی و هم مالی بسیار خوب خواهد شد اما در صورت حذف از آسیا، استقلال دچار چالش جدی شده و وارد بحران بزرگی خواهد شد که خروج از آن کاری بسیار سخت و شاید غیرممکن خواهد بود.

به آن سوی میدان هم نگاهی بیندازیم بوریرام در تهران مقابل استقلال نمایش خوبی داشت وا گر منصفانه به بازی رفت نگاه کنیم، حق بوریرام در ورزشگاه آزادی باخت نبود، اما فوتبال همین است و لزوما در روزی که بهتر هستی، برنده نخواهی بود. بوریرام در تهران هر چند یک بر صفر شکست خورد اما زنگ خطر را برای استقلال به صدا درآورد و نشان داد به راحتی تسلیم نخواهد شد.

البته باید به این نکته هم توجه کنیم که بوریرام در حال حاضر یک گل از استقلال عقب است و با این شرایط نماینده تایلند حذف شده اما بوریرام روی این ۹۰ دقیقه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده و نمی‌خواهد به راحتی لیگ قهرمانان آسیا وداع کند. بوریرام بازیکنان خارجی خوبی در اختیار دارد ضمن اینکه چندی قبل سرمربی خود را هم عوض کرد و یک مربی اسپانیایی را به خدمت گرفت تا ثابت کند که به راحتی از لیگ آسیا کنار نخواهد رفت بلکه با تمام وجود برای صعود از این مرحله می‌جنگد.

استقلال با توجه به مشکلاتی که در تایلند داشته و شرایط ویژه آب و هوایی که بازی در آن برگزار خواهد شد، روز بسیار سختی در خانه بوریرام خواهد داشت.

برگ برنده استقلال در این نبرد آسیایی تجربه بالای بازیکنانش است. بازیکنان ملی‌پوشی که میادین بزرگ زیاد دیده‌اند و در این روزهای سخت می‌توانند به کمک تیم‌شان بیایند اما بوریرام هم از حالا خودش را حذف شده نمی‌داند و برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر آسیا تمام تلاش خودش را خواهد کرد به همین دلیل باید منتظر دیداری جذاب و پربرخورد از دو تیم باشیم.

برنامه کامل دیدارهای مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

چهارشنبه ۲۷ شهریور

اف سی سئول - الاهلی، ساعت۱۵:۰۰(نتیجه بازی رفت یک - یک)

بوریرام تایلند – استقلال، ساعت ۱۵:۰۰(نتیجه بازی رفت صفر - یک به سود استقلال)

لخویا - گوانگژو چین، ساعت ۲۱:۴۵(نتیجه بازی رفت صفر - ۲ به سود گوانگژو)

الشباب - کاشیوا ریسول، ساعت ۱۹:۴۵(نتیجه بازی رفت یک - یک)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز