خبرگزاری کار ایران

در دیدار رفت خوش‌شانس بودیم؛

ساموئل: ‌ باید برای برد به زمین بوریرام برویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۸۸

بوریرام در دیدار رفت ما را سورپرایز کرد. آنها به خوبی سازمان یافته بودند و توپ را در میدان به خوبی به گردش در می‌آوردند به طوری که به نظرم در دقایق پایانی بازی خوش‌شانس بودیم گلی دریافت نکردیم.

هافبک سیه‌چرده استقلال تاکید کرد که اگر می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید به دنبال برد مقابل بوریرام باشیم.

به گزارش ایلنا، جی‌لوید ساموئل پیش از دیدار تیم استقلال با بوریرام تایلند به سایت AFC گفت: پیش از بازی رفت بوریرام نسبت به ما برتری‌های زیادی داشت چون نسبت به ما بازی‌های بیشتری انجام داده‌ بودند. لیگ داخلی تایلند در حال اتمام است، در حالیکه لیگ برتر ایران تازه شروع شده ولی مطمئن هستم با انجام بازی‌های بیشتر تیم ما به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

وی در ادامه افزود: بوریرام در دیدار رفت ما را سورپرایز کرد. آنها به خوبی سازمان یافته بودند و توپ را در میدان به خوبی به گردش در می‌آوردند به طوری که به نظرم در دقایق پایانی بازی خوش‌شانس بودیم گلی دریافت نکردیم.

این بازیکن سابق آستون‌ویلا و بولتون تصریح کرد: ما از نحوه بازی خود در دیدار رفت راضی هستیم، هر چند می‌توانستیم بهتر هم عمل کنیم. دیدار برگشت به طور حتم بازی دشواری خواهد بود ولی اطمینان دارم بازی خوبی از خود ارائه خواهیم داد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر فقط به بازی برگشت فکر می‌کنیم و اگر می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید به دنبال برد در این بازی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز