خبرگزاری کار ایران

ثبت آگهی در اینترنت برای توسعه کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۴۹

شاید در نگاه اول ثبت آگهی رایگان در شیپور صرفا موضوع نپرداختن هزینه در قبال انتشار آگهی را در ذهن شما تداعی کند، اما این قابلیت، ویژگی‌های مثبتی دارد که باعث می‌شود بهتر از آن استفاده کنید.

بی‌شک با نام شیپور به عنوان یک سایت نیازمندی ها آشناهستیدکه علاوه بر نسخه‌ی تحت وب، می‌توانید از اپلیکیشن آن نیزبرای درج آگهی استفاده کنیدو حتماپیش آمده که بارها و بارها از قسمت ثبت آگهی رایگان استفاده کنید.

شاید در نگاه اول عبارتثبت آگهی رایگانیک معنی بیشترنداشته باشدو تنها موضوع نپرداختن هزینه را ذهن شما تداعی کند. اما این قابلیت، می‌تواند به ویژگی‌های جذابی منتج شود که برای شما کاربردی خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب باهمراه باشید تا بهتر از شیپور به عنوان یک بستر عالی برای نیازمندی ها لذت ببرید.

رایگان بودن درج آگهی، برای تمامی بخش‌های یک آگهی صدق می‌کند. در نتیجه می‌توانیدباخیال راحت به ارائه‌ی توضیحات درباره‌ی آگهی خود بپردازیدو از هر تعداد تصویری که خواستیداستفاده کنید تا بتوانیدخرید و فروش بهتری داشته باشید. همین ویژگی ساده باعث می‌شودبرخلاف دیگررسانه‌های پولی و ترس از محدود بودن فضا یا زمان، کامل و جامع آگهی خود را توصیف کنید.

از طرف دیگر فرض کنید قصد داریدچندین کالا را به فروش برسانید. به عنوان مثال می‌توان به زمان فروش لوازم خانگی یا فروش خانه همراه با لوازم برای مهاجرت اشاره کرد. دیگرنیازی نیست به دلیل نگرانی نسبت به پرداخت هزینه، همه را در یک آگهی درج کنید. ثبت آگهی رایگان اینجایک بار دیگر به کمک شما می‌آید؛ چراکه علاوه بر درج آگهی به صورت کلی، می‌توانیدبرای فروش سریع‌ترو پیداکردن مشتری‌های بیشتر، آگهی خود را جزءجزءکرده و هر کدام را در دسته‌بندی خود قرار دهید.

حال فرض می‌کنیم شما مشاور املاک نمایشگاه خودرو، تولیدی، کتابفروشی یایک فروشگاه لوازم خانگی دارید. اینجا هم می‌توانیدبااستفاده از ثبت آگهی رایگان در شیپور، هر کدام از آگهی‌های خود را جداگانه در دسته‌بندی مورد نظر ثبت کنید، تا نه تنها مدیریت بهتری روی درخواست‌هاو مشتریان آنها داشته باشید، بلکه هر زمان که خواستیدباخیال راحت تنها آن آگهی را حذف یا به روزرسانی کنید. ضمن اینکه تعدد همین آگهی‌ها باعث تبلیغ کار شما در فضای وب شده و به رونق کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

اکنون تصور می‌کنیم به هر دلیلی از جمله منصرف شدن از خریدو فروش کالای مورد نظر یاتغییر در شرایط آگهی، نیازداریدبرای مقطعی آگهی را حذف کرده یا آن را به‌روزرسانی کنید. در اینجا دیگرنیازی نیست نگران پرداخت هزینه‌ی اضافی باشیدو هر تعداد دفعه‌ای که نیازباشدمی‌توانید بدون دغدغه آگهی را حذف کرده یا آن را به‌روزرسانی کنید تا نه تنها در مدیریت بهتر و آپدیت شیپور به همه کمک کنید، بلکه با درج آگهی جدیدپاسخگویی بهتری داشته باشید.

یکی دیگر از نقاط مثبت رایگان بودن درج آگهی در شیپوراین است که کاربران باخیال راحت هر تعداد آگهی که بخواهند درج می‌کنندو همین تعداد آگهی کمک می‌کند تا شیپور به یک مرجع غنی و مطمئن از انواع کالاهای نو و دست دوم مورد نیاز مردم تبدیل شود و در نتیجه به دلیل زیاد بودن کاربران، آگهی ثبت شده از سوی شما، زودتر از آنچه فکرکنید به نتیجه برسد. ضمن اینکه این موضوع در نتایج گوگل نیزاهمیت ویژه‌ای دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز