خبرگزاری کار ایران

مهدی کریمی خبر داد:

برگزاری بزرگترین رویداد اقتصادی جهان اسلام در مالزی

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۰۱

رییس شورای مرکزی فدراسیون توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی برگزاری بزرگترین رویداد اقتصادی جهان اسلام را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی کریمی درباره این اجلاس گفت: سال‌جاری به‌صورت مجدد این اجلاس در مالزی برگزار خواهد شد و کشورهای عضو این فدراسیون در این رویداد شرکت‌ خواهند کرد.

وی در بیان اهمیت این رویداد اقتصادی خاطرنشان کرد که با توجه به اهمیت جهان اسلام در ورود جدی به حوزه‌های کارآفرینی، فناوری و نوآوری، این رویداد درصدد است که جوایزی را به نخبگان اقتصادی، کارآفرینان نوآور و فنآور، زنان کارآفرین و فعال اقتصادی جهان اسلام اهداء کند.

کریمی با اشاره به اینکه این اجلاس و نمایشگاه، شرکت کنندگانی از ایران نیز خواهد داشت، عنوان کرد که شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام حضور فعال خواهند داشت.

وی در همین زمینه افزود که از ایران شرکت رفاه با مدیریت گل‌زاده، کاندیدای دریافت جایزه کارآفرین نوآور و فنآور به پاس رشد در سطح ملی و بین‌المللی سیستم رفاه، خانم مقیمی به عنوان زن کارآفرین و همچنین خانم سلطانی به عنوان سخنران حوزه بانوان و سرمایه گذاری جهان اسلام در این رویداد حضور خواهند داشت.

رییس شورای مرکزی فدراسیون توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی درباره ظرفیت‌های این رویداد عنوان کرد که شرکت‌های ایران به عنوان بازیگر فعال جهان اسلام می‌تواند در این کنفرانس و نمایشگاه، رفیت‌های جمهوری اسلامی را به سایرکشورها شناسانده و تعاملات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف تجاری، سرمایه گذاری، بانوان کشورهای اسلامی و گردشگری برقرار سازند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: هیات ایران ٢٤ شهریورماه به مالزی عزیمت کرده و در این یک هفته، بازدیدها و ملاقات‌های رسمی و تجاری مختلفی با مقامات، تجار و بازرگانان کشورهای اسلامی برگزار کرده و ضمن شرکت در افتتاحیه و اختتامیه این کنفرانس‌ها و اجلاس، از این موقعیت راهبردی، بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز