خبرگزاری کار ایران

آموزش‌های مجازی کارکنان کوثردر بستر موبایل فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۶۲۰

آموزشهای مجازی در موسسه اعتباری کوثر از سال 1393 با طراحی فضاهای آموزشی برای ارائه محتوا به صورت همزمان و آنلاین آغاز و کابین های مجازی با قابلیت عایق ساختن صدا در مرکز آموزش موسسه طراحی و تولید شد.

به گزارش ایلنا؛ مدیریت آموزش معاونت توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی کوثر با استفاده از کلاسهای مجازی آنلاین بیش از34 هزار نفر ساعت آموزش برگزار نموده است.

بر اساس این گزارش؛ با برنامه ریزی مدون صورت گرفته طی سال های93 الی 95 نیزمجموعاً 31 هزار و 268 نفر ساعت کلاس های مجازی برگزار گردید که بیش از35 درصد نفر ساعت دوره ها را شامل می شد. از مهمترین عناوین آموزشی برگزار شده در این سال ها می توان به دوره های کلیات صندوق های سرمایه گذاری، حسابداری بانکی، جمع داری اموال، بیمه عمر، اخلاق و احکام، بانکداری اسلامی، بانکداری 1، لیزینگ، حقوق و قراردادهای ثبتی، نحوه کار با نرم افزارهای مالی و تهیه صورت های مالی و شناخت طرح های تسهیلاتی اشاره کرد که این روند با شتاب و دقت در حال توسعه است.

این گزارش می افزاید: در سال 1396 نیز تا کنون 5 هزار و 304 نفر ساعت دوره آموزشی برای یک هزار و 390 نفر از کارکنان در سطح کشور برگزار گردیده است که 76 درصد دوره های سال را تاکنون شامل می شود. از مهمترین عناوین برگزار شده مجازی در سال جاری می توان به بانکداری اسلامی، اخلاق و احکام، دستورالعمل های موسسه و دستورالعمل های ساتنا و پایا اشاره نمود.

خاطر نشان می سازد؛ نسخه موبایل این نرم افزار نیز در سومین هم اندیشی معاونین و مدیران سرمایه های انسانی رونمایی و برای اولین بار توسط موسسه اعتباری کوثر به بهره برداری رسید و در حال حاضر تمامی کلاسهای مجازی از طریق تلفن های هوشمند نیز قابلیت دسترسی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز