خبرگزاری کار ایران

در جریان نمایشگاه بین المللی TGC:

ناشر Angry Birds برای خرید بازی به تهران می‌آید/ ثمرات برجام در صنعت بازی سازی ایران بزودی در نمایشگاه TGC

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۹۴

ناشر بازی معروف Angry Birds (پرندگان خشمگین) به منظور خرید بازی‌های برتر ایرانی و سرمایه گزاری به نمایشگاه بین المللی Tehran Game Convention می‌آید.

به گزارش خبرنگار فناوری ایلنا، ناشران و خریداران مطرح بین المللی بازی های رایانه ای مانند بازی معروف Angry Birds (پرندگان خشمگین) برای آشنایی و تجارت با بازی سازای ایرانی به نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی Tehran Game Convention خواهند آمد.

بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده تا به امروز، حضور 13 شرکت خریدار بازی از کشورهای هلند، اتریش، آمریکا، برزیل، کانادا، بریتانیا، لهستان، اردن، استونی، آلمان و فنلاند در TGC قطعی شده است که در میان این شرکت‌ها، نام های بزرگ و قابل توجهی نیز به چشم می خورد.

از جمله خریدارانی که به دعوت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مجموعهGame Connection  فرانسه به TGC می آید، شرکت معروف Rovio است که مجموعه بازی های پرفروش پرندگان خشمگین یا Angry Birds را در جهان عرضه کرده و می کند. فردی که از سوی این شرکت می آید، مسوول توسعه تجاری در منطقه خاورمیانه است.

همچنین ناشرانی چون THQ Nordic  عرضه کننده مجموعه بازی های Darksiders و بازی Red Faction، شرکت Square Enix Europe  عرضه کننده مجموعه بازی های Conflict و Just Cause  و شرکت Deep Silver  عرضه کننده سری بازی های Dead Island، Homefront و This War of Mine: The Little Ones  به ایران خواهند آمد.

علاوه بر شرکت ها و ناشران بزرگ و نام آشنا، حضور ناشرانی مختص انتشار بازی های کوچک تر و موبایلی نیز در بین این شرکت ها قطعی شده است تا بازار موبایل و نوپای بازی سازی ایران در نظر گرفته شود.

براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است حدود ۳۰ ناشر یا خریدار بین المللی در این رویداد حضور داشته باشند که تاکنون حضور نیمی از این تعداد قطعی شده است. لیست کامل این شرکت ها در صفحه tehrangamecon.com/attendees قابل مشاهده است.

جالب است بدانید که نمایشگاه بین المللی Tehran Game Convention برای اولین بار و به منظور ایجاد روابط بین بازی سازان ایرانی و بازی سازان خارجی رخ خواهد داد که یکی از ثمرات برجام است و باید امیدوار بود با برجام بتوان یک رابطه اقتصادی پایدار و بزرگ بین تولید کنندگان بازی ایرانی و سرمایه گذاران خارجی به وجود آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز