خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت حسین محب‌اهری از زبان خودش؛

پیوند مغز استخوان منتفی شده/بازیگری کمک بزرگی به من می‌کند/پیشنهادات بازی را می‌پذیرم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۰۵

حسین محب اهری درباره وضعیت درمانی و پزشکی خود گفت شیمی درمانی آخرم تنها 5 درصد اثرگذار بوده و در شرایط فعلی پیوند مغز استخوان منتفی شده است.

حسین محب‌اهری در گفتگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت درمانی و پزشکی خود گفت: با بررسی آزمایش‌ها مشخص شد اوضاع درمانی‌ام از نظر وضعیت بدنی من مایوس‌کننده است. چون شیمی درمانی آخرم بیشتر از 5 درصد تاثیر نگذاشته و بیماری هم فعال بود. ناچار شدند یک کمیسیون پزشکی برایم در روز سه‌شنبه این هفته تعیین کنند که متخصصان سرطان و آنکولوژی جمع شوند و ببینند چه کار باید بکنیم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ادامه داد: از یک طرف بیماری فعال است و از طرف دیگر بدنم آمادگی شیمی درمانی دیگری ندارد به همین دلیل شاید تصمیم بگیرند رژیم دارویی و درمانی را عوض کنند که در جلسه کمیسیون پزشکی مشخص می‌شود.

محب‌اهری تصریح کرد: بهرحال پیوند مغز استخوان فعلا منتفی شده تا زمانی که شرایط بدنی من آمادگی داشته باشد که کمی در این شرایط چنین اتفاقی بعید است.

او همچنین با اشاره به انجام کار تئاتر و تصویر گفت: متاسفانه در این مدت درمان چند کار را رد کرده بودم چون نمی‌دانستم وضعیتم چگونه خواهد بود. اما الان تا حدودی برایم روشن است که با شرایط درمانی چه مسیری را قرار است دنبال کنم و می‌خواهم از این به بعد تا جایی که ممکن است، کار کنم.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: بازی خیلی به من کمک بزرگی می‌کند که لااقل ساعاتی که مشغول بازیگری‌ام وضعیت ذهنی‌ام روی کار متمرکز باشد و برای همین اگر پیشنهاداتی در این مدت باشد، می‌پذیرم.

حسین محب‌اهری سال گذشته از شروع دوباره بیماری سرطان خود خبر داده و گفته بود بیماری سرطان، طحال، کسیه صفرا، ریه راست، اطراف مثانه و روده‌هایش را درگیر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز