خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در پاسخ به ایلنا:

مدیریت کشور در داشتن زبان مشترک با مردم هنوز فاصله زیادی دارد/مسئولان باید زبان ارتباطی با مردم را پیدا کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۷۸

وزیر ارشاد گفت: مردم ما انقلاب کردند با این نگاه که فاصله‌‌ای میان مردم و مسئولان نباشد و زبان مسئولان با زبان مردم یکسان باشد و آنها همواره نزدیک به یکدیگر باشند اما بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی؛ به نظر می‌‌آید مدیریت کشور در ارتباط یک زبان مشترک با مردم هنوز فاصله زیادی دارد و این فاصله زبانی به فاصله وجودی و معرفتی و فاصله‌های دیگری منجر شده است.

سیدعباس صالحی‌ (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) که در جمع راهپیمایان در روز 22 بهمن حضور پیدا کرده بود، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره عملکرد چهل‌ساله انقلاب و نمره‌ای که می‌توان به مسئولان نظام در سال‌های اخیر داد، گفت: ما مسئولان مختلفی در انقلاب داشته‌ایم. از رئیس‌جمهور و دیگران همگی خدماتی به این انقلاب داشته‌اند. از طرف دیگر مشکلاتی هم در فضای مدیریت کشور داشته و داریم. ازجمله مشکلاتی که به نظر می‌‌‌آید مسئولان در این سال‌ها داشته و دارند؛  مشکل ارتباط زبانی با مردم است.

وی افزود: مردم ما انقلاب کردند با این نگاه که فاصله‌‌ای میان مردم و مسئولان نباشد و زبان مسئولان با زبان مردم یکسان باشد و آنها همواره نزدیک به یکدیگر باشند اما بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی؛ به نظر می‌‌آید مدیریت کشور در ارتباط یک زبان مشترک با مردم هنوز فاصله زیادی دارد و این فاصله زبانی به فاصله وجودی و معرفتی و فاصله‌های دیگری منجر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به نظر می‌آید مردم ما در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی به عنوان جمهوریت نظام تمام تلاش خود را انجام دادند تا حداکثر حمایت و حمیت خود را برای انقلاب اسلامی داشته باشند. به همین دلیل مسئولان باید بیش از گذشته زبان وجودی و زبان ارتباطی با مردم را پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز