خبرگزاری کار ایران

«کیتارو» یکبار دیگر در ایران کنسرت می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۷۲۴

«کیتارو» موزیسین مشهور ژاپنی بار دیگر به ایران خواهد آمد تا کنسرتی را در تهران و احتمالا در چند شهر دیگر کشورمان برگزار کند.

به گزارش ایلنا، «کیتارو» که ایرانی‌ها موسیقی او را با مستند «جاده ابریشم» در دهه شصت شمسی به خاطر می‌آورند، اردیبهشت سال 1397 در تهران کنسرتی را روی صحنه خواهد برد.

علی چراغعلی (تهیه‌کننده کنسرت کیتارو در ایران) درباره این کنسرت گفت: خوشبختانه تمام مجوزهای برگزاری این کنسرت صادر شده است؛ قرار بود این کنسرت در 4 اسفندماه امسال درتهران برگزار شود ولی بنا به برخی برنامه ریزی‌ها، از سوی ما و آقای کیتارو تصمیم نهایی را گرفتیم که در اردیبشت سال 97 این کنسرت در تهران و چند شهر دیگر روی صحنه برود.

وی در ادامه افزود: پس از اجرای قبلی تقاضاهای بسیاری از شهرستان‌ها مبنی بر برگزاری این برنامه در چند شهر ایران داشتیم که همین باعث شده این بار علاوه بر تهران در چند شهر دیگر کشورمان نیز این کنسرت را برگزار کنیم که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد تا تور کنسرت‌های کیتارو در ایران، این بار به شکلی ویژه و متفاوت برگزار شود.

کیتارو نمادی از موزیسین‌های غیرتحصیل‌کرده در این رشته است که به صورت خودآموز به سمت موسیقی کشیده شده و گونه‌ای از موسیقی را ارائه می‌دهد که ویژگی‌های منحصر به فردی و جذابی برای علاقمندان موسیقی دارد.

کیتارو اواخر مهرماه سال 1393 نیز چهار شب کنسرت در تالار وزارت کشور با استقبال دوستداران ایرانی‌اش برگزار کرد که البته حاشیه‌های آن اجرا تا ماه‌ها بعد نیز ادامه داشت؛ لغو شب آخر کنسرت کیتارو، کشمکش‌های میان اعضای ارکستر همراهی کننده کیتارو با تهیه‌کنندگان کنسرت و تهدید به روی صحنه نرفتن، به تعویق افتادن پرداخت دستمزد نوازندگان برای چند ماه و جنجال‌های پیرامونی آن، گرو نگه داشتن برخی از سازهای ارکستر همراهی کننده کیتارو توسط تالار وزارت کشور به دلیل بدهی تهیه‌کنندگان کنسرت و برخی مسائل دیگر ازجمله حاشیه‌های این کنسرت بود.

حال یکبار دیگر این هنرمند مشهور ژاپنی که دوستداران بسیاری در ایران دارد قرار است با همکاری همان تهیه‌کنندگان کنسرت مهر ماه 93 به کشورمان بیاید. امید می‌رود این بار دیگر شاهد مسائلی که در سال 93 پیرامون کنسرت کیتارو پیش آمد نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز