خبرگزاری کار ایران

"همه پسران من" محمد رحمانیان در شبکه چهار/ قائم‌مقام جشنواره تئاتر فجر به مهمانخانه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۲۶

پخش تله‌تئاتر همه پسران من و نیز حضور علی اصغر دشتی قائم‌مقام دبیر جشنواره تئاتر فجر در برنامه مهمانخانه برنامه‌های تئاتری شبکه چهار است.

به گزارش ایلنا، تئاتر تلویزیونی «همه پسران من» به کارگردانی محمد رحمانیان را آخر هفته از شبکه چهار سیما تماشا کنید.

تله‌تئاتر ۵ قسمتی «همه پسران من» به تهیه‌کنندگی جواد ظهیری و کارگردانی محمد رحمانیان از ۵ بهمن به صورت هفتگی پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۴ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

بهزاد فراهانی، زنده‌یاد هما روستا، علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، پرویز پورحسینی، شمسی فضل‌الهی، کیکاووس یاکیده، سپهر آزادی و زنده‌یاد احمد آقالو در این تله تئاتر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این تئاتر تلویزیونی آمده است: مردی که در کار ساخت و ساز قطعات یدکی هواپیماهاست با آگاهی از نقص لوازمش اقدام به فروش قطعات می‌کند و باعث کشته شدن بیست و یک سرباز می‌شود بعد از آن در دادگاه خود را تبرئه کرده شریک بی‌خبرش را راهی زندان می‌کند. لاری پسر این مرد که در جنگ خلبان است از گناه پدر مطلع می‌شود و دست به خودکشی می زند. اما کسی غیر از نامزدش آن از این ماجرا مطلع نیست .مادر لاری بر این باور است که او مفقودالاثر است و یک جایی از دنیا زنده است و روزی بر خواهد گشت ...

شبکه چهار سیما هر هفته پنجشنبه و جمعه یک تله تئاتر را در قالب برنامه «نمایشخانه» تقدیم علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌کند.

قائم‌مقام سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در شبکه چهار

علی‌اصغر دشتی، قائم مقام دبیر جشنواره تئاتر فجر امروز میهمان «مهانخانه» می‌شود.

«مهمانخانه» عنوان مجله ظهرگاهی شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه با اجرای امیرحسین مدرس روانه آنتن پخش می‌شود. این مجله تلویزیونی امروز میزبان چهار مهمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و پزشکی می‌شود.

امیرحسین مدرس در یک بخش میزبانی علی‌اصغر دشتی، قائم مقام دبیر جشنواره تئاتر فجر و لیلی رشیدی مدیر تشریفات بخش خارج از صحنه جشنواره را عهده‌دار خواهد بود و با آنها در خصوص نحوه برگزاری جشنواره امسال گفتگو می‌کند.

محمود معظمی کارآفرین و سخنور انگیزشی حرفه‌ایی در کانادا و ایران و بنیانگذار مکتب کمال مهمان دیگر «مهمانخانه» است که با مخاطبان در خصوص موضوع «خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست داشته باشند» با مخاطبان گفتگو می‌کند.

در بخش دیگری از برنامه، معصومه قاسمی دارای دکترای تخصصی در روانشناسی میهمان برنامه است که با مخاطبان در زمینه اختلالات یادگیری خواندن و نوشتن در کودکان و نوجوانان صحبت می‌کند.

«مهمانخانه» با رویکرد سبک زندگی ایرانی، اسلامی به تهیه‌کنندگی سید محمدرضا ضرغامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ساعت ۱۶ به روی آنتن شبکه چهار سیما رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز