خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۱۷

نمایشگاه نقاشی «رنگ بر سنگ» با مشارکت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران جمعه ۶ بهمن در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که ازسوی موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران برگزار می‌شود ۵۰ اثر از آثار کودکان آسیب دیده از زلزله در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین عواید حاصل از فروش این آثار صرف  ساخت و تجهیر  مرکز جامع خدمات بهزیستی ویران شده در شهرستان ریجاب استان کرمانشاه خواهد شد.

موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران به منظور بازگرداندن نشاط اجتماعی عمومی در مناطق آسیب دیده از زلزله با تکیه بر کودکان و نوجوانان، و کمک به ترمیم زخم‌های اجتماعی حادثه نسبت به برگزاری کارگاه‌های آزاد نقاشی برای کودکان مناطق زلزله زده در ۲ مقطع سنی ۳ تا ۶ و ۶ تا ۱۳ سال اقدام کرد. حاصل برگزاری این کارگاه‌ها آفرینش بیش از ۲۸۰ اثر هنری از سوی کودکان زلزله زده است که بخشی از این آثار در قالب نمایشگاه «رنگ بر سنگ» در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ششم بهمن ماه  ساعت ۱۷ در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود

 این  نمایشگاه نقاشی تا ۱۳ بهمن دایر می‌باشد.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به گالری شماره ۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز