خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

تلاش کمیسیون فرهنگی مجلس برای بازگشت بودجه 58 نهاد جدول 17 به بودجه

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۰۷

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه‌های کمیسیون فرهنگی برای حفظ اعتبار نهادهای خاص در حوزه فرهنگ، گفت: به احتمال قوی این اعتبار در صحن علنی به حوزه فرهنگ برگردانده می‌شود.

 به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، احد آزادیخواه با اشاره به برنامه‌های کمیسیون فرهنگی برای حفظ اعتبار نهادهای خاص در حوزه فرهنگ، گفت: پس از صحبت‌های آقای  نوبخت در صحن علنی درباره حذف جدول 17، کمیسیون فرهنگی جلسه‌ای با هدف حفظ اعتبار این نهادها با آقای نمکی (معاون فرهنگی سازمان مدیریت) تشکیل داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه کمیته‌ای سه نفره از نمایندگان سازمان مدیریت، کمیسیون فرهنگی مجلس و دستگاه اجرایی تشکیل شد که طبق تصمیمات این کمیته مقرر شد اعتبارات 58 موسسه زیرمجموعه جدول 17 ذیل برخی دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان تبلیغات، وزارت ارشاد، شورای عالی حوزه و مرکز خدمات ادغام شود که در لایحه بودجه هم همین تصمیم مندرج شد اما نمایندگان در کمیسیون تلفیق با آن موافقت نکردند.

آزادیخواه با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق 50 درصد از نمایندگان با پیشنهاد مطرح شده موافق بودند، گفت: برای رأی‌گیری و جایگزینی برنامه باید دو سوم نمایندگان به آن رأی دهند تا برنامه جایگزین شود که این طرح نتوانست دو سوم رأی را به دست آورد؛ به احتمال قوی در صحن علنی این اعتبار به حوزه فرهنگ برگردانده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی برای اعتبار نهادهای خاص برنامه‌های جایگزین بسیاری دارد تا این اعتبار در حوزه فرهنگ باقی بماند. پیشنهاد جایگزین در صحن مطرح می‌شود و کمیسیون فرهنگی تلاش‌های لازم را برای حفظ این رقم در فصل فرهنگی کشور انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز