خبرگزاری کار ایران

صدیق تعریف و اردشیر کامکار مرحله نیمه‌نهایی «هزار صدا» را داوری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۱۳

مسابقه آواز «هزار صدا» در بخش موسیقی سنتی در حالی برگزار خواهد شد که صدیق تعریف، اردشیر کامکار و جواد زهتاب داوری این بخش را برعهده خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، اولین دور از مرحله نیمه نهایی بخش سنتی برنامه «هزار صدا» 4 بهمن از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

در این دوره از برنامه هزار صدا قرار است دو گروه شرکت کننده در فینال این برنامه، برای تعیین بهترین گروه سال 1396 مشخص شوند و به همین منظور نیز صدیق تعریف، اردشیر کامکار و جواد زهتاب به عنوان داور حضور خواهند داشت.

در بخشی از برنامه این هفته مهدی امامی، با نوازندگی امیر شریفی به عنوان گروه مهمان اجرا خواهند کرد.

در این برنامه گروه‌های «آوای میهن»، «صفیر» و «چکاد» به اجرا خواهند پرداخت. گروه «آوای میهن» در برنامه سوم خرداد با داوری هنگامه اخوان، سیدعباس سجادی و مهیار علیزاده، گروه «صفیر» در برنامه چهارم مرداد با داوری حمید متبسم، ابراهیم اسماعیلی اراضی و وحید تاج و گروه «چکاد» در برنامه اول شهریورماه با داوری میلاد کیایی، عبدالجبار کاکایی و محمد معتمدی انتخاب شده و به نیمه نهایی راه یافته‌اند.

دور بعدی مرحله نیمه نهایی برنامه هزار صدای سنتی، برای انتخاب دو گروه دیگر 2 اسفند برگزار می‌شود تا دو گروه دیگر از جمع چهار گروه برگزارکننده مسابقه نهایی مشخص شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز