خبرگزاری کار ایران

کریستف رضاعی، موسیقی «زنانی با گوشواره‌های باروتی» را به پایان رساند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۲۰۳

موسیقی فیلم مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» که در بین ۲۵ فیلم راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، توسط کریستف رضاعی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مراحل فنی فیلم مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند، برای حضور در جشنواره سی و ششم فجر، این روز‌ها در حال انجام است و مراحل صداگذاری آن نیز به پایان رسیده است.

ازجمله مراحل فنی و هنری این مستند، ساخت موسیقی توسط کریستف رضاعی بود که این آهنگساز کار خود را به پایان رسانده و مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری خود را به پایان رسیده است.

رضاعی ازجمله آهنگسازانی است که موسیقی خاص او در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» توانست جایزه بهترین موسیقی فیلم را در جشن حافظ کسب کند. او همچنین در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم را برای فیلم «نگار» از آن خود کند.

مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» درباره خبرنگاری عراقی به نام «نورا» است که مشغول تهیه گزارش از نبرد با داعش است و به همین واسطه با زنان مختلف داعشی و غیر داعشی مواجه می‌شود. در بخشی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، زنان داعشی عرب، غیرعرب و زنانی را که قربانی داعش شده‌اند، می‌بینیم که نورا، با آن‌ها مواجه می‌شود.

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند. از همین رو برای اولین‌بار تصاویری از این زنان در یک اثر نشان داده می‌شود که تا به حال در هیچ مستند یا رسانه‌ای نمایش داده نشده است.

مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در یازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند ایران، سینماحقیقت حضور داشت و توانست جایزه بهترین کارگردانی، بهترین صدا، بهترین فیلم بخش آوینی و بهترین فیلم بخش بین‌الملل را از آن خود کند.

این فیلم همچنین قرار است در آخرین روز از جشنواره فیلم فجر، روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۷ در سینمای رسانه، برای خبرنگاران و اهالی رسانه اکران خواهد شد.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: مرتضی شعبانی، کارگردان و مدیر تصویربرداری: رضا فرهمند، تصویربرداران: رضا فرهمند، مصطفی سیفی، قصی صاحب کاظم، تدوین: رضا فرهمند، فاطمه بنیادی، مصیب حنایی، آهنگساز: کریستف رضاعی، صدابردار: کیومرث محمدچناری، صداگذار: حسن مهدوی، پژوهش: مصطفی سیفی و رضا فرهمند، طراح پوس‌تر: علی باقری، تبلیغات فضای مجازی: احسان جابری، مشاور رسانه‌ای: محسن دلیلی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز