خبرگزاری کار ایران

برگزاری «آیین آواز» با اجرای راست پنجگاه

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۲۴

در برنامه تازه آیین آواز، غلامرضا رضایی (خواننده) با اجرای راست‌پنجگاه به همراه هامان خلیلی (نوازنده تار) هنرنمایی می‌کند.

به گزارش ایلنا، هجدهمین نشست «آیین آواز» ساعت ۱۸ سه‌شنبه (۳ بهمن ماه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

غلامرضا رضایی (خواننده، مدرس و پژوهشگر آواز)، هنرجویی آواز را از سال ۱۳۶۳ نزد رضا شاکری آغاز کرد. در ادامه به فراگیری ردیف استاد عبدالله دوامی و شناخت شیوه آوازی استاد اقبال آذر نزد نصرالله ناصح پور و کریم صالح عظیمی مشغول شد. سپس به فراگیری فن صداسازی آواز ایرانی و شناخت شیوه خوانندگی استاد طاهرزاده نزد استاد محمدرضا شجریان پرداخت. فراگیری پیوند شعر و موسیقی نزد استاد حسین دهلوی و آشنایی با شیوه خوانندگی استادان ادیب خوانساری و تاج اصفهانی نزد مرحود حسین عمومی از دیگر مراحل تکمیل آموزش غلامرضا رضایی بود.

تحقیق و پژوهش و نقد پیرامون روش تدریس در آواز ایرانی، انتشار آلبوم‌های «آسمانه» به آهنگسازی مجید درخشانی، «گفت و شنید» به آهنگسازی پیمان سلطانی، «اوسَنه» به آهنگسازی مزدا انصاری، «صبح وفا» به آهنگسازی هامان خلیلی به همراه ارکستر برافشان ازجمله فعالیت‌های ثبت‌شده در کارنامه این هنرمند است.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان ارسباران (جلفا) واقع شده و و ورود همگان به سلسله نشست‌های آیین آواز، آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز