خبرگزاری کار ایران

هوتن شکیبا میهمان بیست‌وچهارمین برنامه زنده «سی و پنج»

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۴۱

سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌ و پنج» با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی، شنبه ۳۰ دی در بیست‌وچهارمین قسمت میزبان هوتن شکیبا (صداپیشه و بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون) خواهد بود.

به گزارش ایلنا، فریدون جیرانی در بیست‌وچهارمین قسمت از برنامه «سی و پنج»، میزبان هوتن شکیبا خواهد بود. این برنامه ساعت ۹ شب به صورت زنده روی سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet. ir) پخش می‌شود.

کیومرث پوراحمد، جواد عزتی، هومن سیدی، پیمان قاسم‌خانی، منیژه حکمت، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، محمدمهدی عسگرپور، ویشکا آسایش، رامبد جوان، امین تارخ، تهمینه میلانی، فریدون جیرانی، سارا بهرامی و حامد کمیلی، محمدحسین مهدویان و هادی حجازی‌فر، مهناز افشار، پژمان جمشیدی، همایون اسعدیان، مجید صالحی، سید جمال ساداتیان، پرویز پرستویی و اکبر زنجان‌پور میهمانان قبلی برنامه زنده «سی‌ و پنج» بوده‌اند.

برنامه «سی و پنج» در فصل قبل به صورت تولیدی برای مخاطبان پخش می‌شد اما سری جدید این برنامه شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران روی سامانه‌ تی‌وی‌نت به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین پس از پخش زنده برنامه‌ «سی و پنج»، تکرار ضبط‌ شده آن روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند برنامه را مجددا تماشا یا دانلود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز