خبرگزاری کار ایران

لغو یک کنسرت در جشنواره موسیقی فجر

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۶۶

«ارکستر مجلسی ایران» که طبق اعلام مسئولان جشنواره موسیقی فجر قرار بود تا ساعتی دیگر در این جشنواره اجرایی را روی صحنه ببرد کنسرتش لغو شده است.

منوچهر صهبایی (رهبر ارکستر مجلسی ایران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره لغو اجرای این ارکستر که طبق جدول منتشر شده قرار بوده از ساعت 18:30 سه شنبه 26 دی در سالن روکی روی صحنه برود گفت: ما قرار بود در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر اجرا داشته باشیم ولی مدت هاست که به مسئولان جشنواره اعلام کرده ایم نمی توانیم این برنامه را برگزار کنیم. یعنی حدود دو سه هفته قبل در این باره به مسئولان جشنواره خبر داده ایم.

وی در ادامه افزود: من مقداری کسالت داشتم و این کسالت ظرف چند روز گذشته نیز تشدید شده است. ما از سه ماه قبل برنامه ریزی کرده بودیم که حدود 12 جلسه تمرین داشته باشیم تا برای این اجرا آماگی پیدا کنیم. در اوایل مشکلاتی پیش می آمد و همه نوازنده ها در تمرین حضور نداشتند و تمرینات من نیز به این صورت است که حتما باید تمام نوازنده ها از ابتدا تا شب کنسرت در تمام تمرینات حضور داشته باشند که اینگونه نشد. متاسفانه این روال شکل نگرفت؛ ضمن اینکه در این بین نیز کسالتی برای من به وجود آمد.

رهبر ارکستر مجلسی ایران همچنین عنوان کرد: پیش از این نیز اتفاق افتاده بود که به دلایلی کنسرتم کنسل شده باشد و شاید از 100 اجرا، برای دو یا سه مرتبه چنین اتفاقی افتاده بود. الان هم اگر آن تمرینات را انجام داده بودیم و آماده بودیم، باز هم من با این سرفه های شدید امکان روی صحنه رفتن نداشتم.

منوچهر صهبایی گفت: من به مدیرکل دفتر موسیقی (فرزاد طالبی) و منشی جشنواره از دو سه هفته قبل اطلاع داده بودم که نمی توانیم این اجرا را برگزار کنیم. همچنین سه هفته قبل به دبیر جشنواره (حمیدرضا نوربخش) نیز اطلاع دادم و وقتی حدود دو هفته تا ده روز قبل نیز مدام تلاش کردم با ایشان تماس بگیرم ایشان پاسخ نداند و حتی پیام اس ام اسی من را هم بدون پاسخ گذاشت. این وظیفه مسئولان جشنواره موسیقی فجر بود که در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز