خبرگزاری کار ایران

سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر؛

زانیار خسروی نماینده پاپ‌ها و شفقی‌نژاد نماینده کلاسیک‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۳۶

پنجمین روز از جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با اجرای موزیسین‌های خارجی از کشورهای آلمان و اتریش و همچنین 8 گروه داخلی همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در پنجمین روز خود شاهد برگزاری 10 اجرا خواهد بود که طی آن تالار وحدت از ساعت 18:30 میزبان ارکستر سمفونیک آیسو که ارکستر «ایران / اتریش» محسوب می‌شود، خواهد بود. همچنین «ارکستر مهر» به سرپرستی ناصر ایزدی و خوانندگی امیر رفعتی نیز از ساعت 21:30 در همین تالار روی صحنه خواهد رفت.

در سالن رودکی نیز «کر فیلارمونیک ایران» به رهبری علیرضا شفقی نژاد از ساعت 18:30 و گروه امیر جاهد نیز با همراهی بهرام ساعد و علی یاری‌پور از ساعت 21:30 به اجرای برنامه می‌پردازند.

در بخش پاپ جشنواره نیز دو اجرا برگزار خواهد شد که طی آن زانیار خسروی و گروهش از ساعت 19 و سینا شعبانخانی و گروهش از ساعت 22 در سالن ایرانیان روی صحنه می‌روند.

همچنین در بخش موسیقی نواحی نیز گروه «نیمه» از بوشهر به سرپرستی امیر شکاری از ساعت 18:30 و گروه «عاشیلار» به سرپرستی احد ملکی از آذربایجان از ساعت 21:30 در برج آزادی به اجرای برنامه می‌پردازند.

سالن فرهنگسرای نیاوران نیز از ساعت 18:30 میزبان «کوارتت کلنکه» از آلمان و از ساعت 21:30 پذیرای کنسرت دونوازی هادی منتظری و مسعود حبیبی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز