خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی سه مجموعه شعر از نعمت مرادی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۱۷

جلسه نقد و بررسی سه مجموعه شعر "پدر" چاپ دوم نشر مهرآفرید و "مادر" و "هرسین" از نشر مایا سروده نعمت مرادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، انتشارات گیوا در نظر دارد سه مجموعه شعر پدر، مادر و هرسین را که سه‌گانهٔ نعمت مرادی است؛ در بوتهٔ نقد قرار دهد. فضای اکثر شعر‌های این سه مجموعه، کاملا به هم نزدیک است و وجوه مشترکی در زبان عاطفه و صور خیال و اندیشه دارند. به جز این؛ رابطهٔ ارگانیک و نو ع برخورد روان‌شناختی شاعر و حس نوستالژیک برای بازافرینی خاطرات که با پوست وگوشت شاعر حس شده و اسم این سه مجموعه با بعد روانی حاصله محصول این تفکر است.

این سه مجموعه شعر و مجموعه شعر طعم عاشقانه از نشر شانی و دختران سپیدار از نشر هشت که یک هفته پیش محوز چاپ گرفتند، دنیای شعر نعمت مرادی را می‌سازند.

منتقدان جلسه نقد و بررسی این اثر؛ فخرالدین سعیدی مدرس دانشگاه و محسن میرزایی و مهرداد محمدی هستند که به خوانش این سه مجموعه و پروندهٔ شعر داستان و نقد نعمت مرادی در این دو دهه می‌پردازند. اجرای این برنامه برعهده تارا کسرایی است.

این جلسهٔ در تاریخ دوشنبه ۲۵ دی ساعت۴ بعداظهردرانتشارات گیوا برگزار می‌شود.

انتشارات گیوا در میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر جنوبی، نبش کوچه مهدیزاده، پلاک یک طبقه چهار واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز