خبرگزاری کار ایران

سیاه‌بازی «جوحی و کدخدا» در سنگلج

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۸۸

نمایش سیاه‌بازی «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی «جوادانصافی» از روز پنجشنبه 30 آذرماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

ه گزارش ایلنا، نمایش سیاه‌بازی «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی «جواد انصافی» از روز پنجشنبه ۳۰ آذر در تماشاخانه سنگلج و در ساعت ۲۰. ۱۵ روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جوحی و کدخدا برگرفته شده از داستان مثنوی معنوی است. جوحی در شربتخانه‌ای پاتوق دارد که گروه نمایش هستند و مردم دست به دامن او می‌شوند که کدخدا و نایب او حق و حقوق آن‌ها را پایمال می‌کنند. جوحی و همسرش نقشه جالبی می‌کشند و کدخدا را به خانه آورده و در صندوقی او را زندانی می‌کنند و به وسط میدان شهر می‌برند. نایب برای اینکه کدخدا رسوا نشود، می‌آید تا صندوق را بخرد و مشکلات مردم با شگردی که جوحی به‌کار می‌برد، حل می‌شود»

در نمایش «جوحی و کدخدا» بازیگران چون جواد انصافی_ امیر پارسی_ محمد نصر _ فریبا مهدیه _ احمد آهسته _ محمد رضا قربانی _ حمید رئوف _ رضا معراجی _ امیر محمد انصافی _ محمدرضا لوانی _ ابوالفضل عشرب _ شیرین کاشفی و فروغ یزدانایفای نقش می‌کنند.

بقیه عوامل این اثر عبارتند از: گروه موسیقی: حسن مصطفی‌پور _ رامین عبدالهی _ احسان سامانی/ طراح دکور: ساسان فرهاد‌پور / طراح صحنه و لباس: فروغ یزدان / طراح پوس‌تر و بروشور: سپیده نجاتی/ مدیر صحنه: مهدی سراح/ روابط عمومی: محمد (مانی) حق‌جو.

نمایش سیاه‌بازی «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی «جوادانصافی» از ۳۰ آذر تا ۲۷ دی ماه در تماشاخانه سنگلج و در ساعت ۲۰. ۱۵ روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز