خبرگزاری کار ایران

موسسه تنظیم و نشر آثار امام موسیقی پاپ تولید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۸۴

دو قطعه موسیقی "شام یلدا " و "لطف پنهان" توسط دفتر موسیقی معاونت امور فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تولید و منتشر شد.

به گزارش ایلنا، دو قطعه موسیقی "شام یلدا" و "لطف پنهان" توسط واحد موسیقی معاونت امور فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تولید شد.

"شام یلدا" با شعر یادگار گرانقدر امام راحل، آیت‌الله سیدحسن خمینی، به خوانندگی مجید تفرشی و با موسیقی امین سالمی تولید و نماهنگ آن توسط وحید امیری کارگردانی شده است. این موسیقی توسط معاونت امور فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه در شبکه آپارات بارگذاری شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

"لطف پنهان" قطعه موسیقی پاپ، با موضوع زندگی پربار فرزند برومند امام راحل، آیت الله سید مصطفی، به خوانندگی وحید اختری، شعر ایوب پرند آور، و با موسیقی آرش صفدری، توسط حسن صدر خسروی کارگردانی و ساخته شده است.

پیش از این نیز سمفونی «روح الله»، روایت زندگی امام در چهار موومان، به آهنگسازی شاهین فرهت و به رهبری سهراب کاشف در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حضور پرشور مخاطبان و اعضای خانواده امام  راحل و مسئولان دولتی در تالار وحدت به اجرا درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز