خبرگزاری کار ایران

گوهر خیراندیش برای «لطفا یک قاتل بالفطره باشید» چتر گشود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۲۳

اجرای نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجرای اندوه یک استیومک منمن» به کارگردانی علی اکبر آخوندی شامگاه یکشنبه ۲۶ آذر ماه با حضور هنرمندانی چون گوهر خیراندیش و محمد متوسلانی در تئا‌تر باران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم گوهر خیراندیش چتر نمادین تئا‌تر باران را به کارگردان نمایش (لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجرای اندوه یک استیومک منمن اهدا کرد و گفت: امروزه نمایش دیدن و نمایش دادن در قیاس با گذشته بسیار متفاوت شده است و هرگونه نمایشی در ژانرهای مختلف را که بخواهید می‌توانید روی صحنه ببرید و خوشحالم که تئا‌تر باران توانسته است تماشاگران ثابت خود را داشته باشد.

او ادامه داد: من به کارگردان و گروه بازیگران «لطفا یک قاتل بالفطره باشید» که در این نمایش حضور داشتند تبریک می‌گویم. این چتر روی سر هیچ کارگردان، بازیگر و صاحب تئاتری معنی نمی‌دهد اگر محبت و مهربانی تماشاگران تئا‌تر نباشد. شما اسپانسرهای تئا‌تر هستید و امیدوارم هیچ‌گاه جامعه تئاتری را تنها نگذارید زیرا وجود شما تئا‌تر را سرپا نگه می‌دارد.

خیراندیش ضمن تقدیر از گروه اجرایی افزود: همیشه دوست داشتم با هر سلیقه، فکر و اندیشه‌ای امکان و اجازهٔ اجرا وجود داشته باشد و خوشحالم که امروزه با احداث سالن‌های خصوصی این امکان تا حدودی فراهم شده است. به نظرم نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید» با بررسی مراحل انسانی و ارجاعاتش به فرشته‌هایی که اطراف ما زیست می‌کنند؛ تماشاگر تئا‌تر را به تفکر وامی‌دارد.

نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید» یا «ماجرای اندوه یک استیو مک منمن» به نویسندگی یاسین حجازی، به کارگردانی علی اکبر آخوندی و تهیه کنندگی محمد احسان عبدالهی هرشب ساعت ۲۱ در تئا‌تر باران روی صحنه می‌رود.

در خلاصه این اثر آمده است: بازپرسی که به علت عدم توانایی شناسایی قاتل قتل‌های زنجیره‌ای از کار بی‌کار شده است در جستجوی کار جدید به ساختمانی برای انجام کارهای خدماتی مراجعه می‌کند که در آنجا متوجه می‌شود ساختمان متعلق به قاتل است و قاتل از دنیا رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز