خبرگزاری کار ایران

نهاد پژوهشگران و طرح‌های پژوهشی برتر خود را معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۶۰

پژوهشگران و طرح‌های پژوهشی برتر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای رقابت با آثار برگزیده «برترین‌های پژوهش فرهنگی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز هفته پژوهش، اداره کل پژوهش نهاد کتابخانه های عمومی کشور اسامی سه پژوهشگر و عناوین دو طرح برگزیده نهاد را برای رقابت با آثار برگزیده «برترین‌های پژوهش فرهنگی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.

مهدی شقاقی از ستاد مرکزی نهاد با مقاله «جستجوی ریشه‌های تاریخی اخلاق اطلاعات در علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی»، برگزیده جایزه ملی دکتر عباس حرّی در دومین کنگره متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی؛ نسیمه جهانی از استان مازندران با کتاب «نقش کتابخانه‌های عمومی در پرورش خلاقیت کودکان»، برخوردار از رتبه ممتاز در کیفیت پژوهش و خانم شیوا یاری از استان کرمانشاه با بیشترین تعداد آثار در نظام تشویق سالانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان پژوهشگران برتر نهاد معرفی شدند.

همچنین در بخش طرح‌های پژوهشی برگزیده، دو طرح با عنوان‌های «خدمات کتابخانه‌های عمومی برای نابینایان و کم‌بینایان: استاندارد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»، برگزیده جایزة ملّی پوری سلطانی در سومین کنگره متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی و «بررسی سنجش وفاداری اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور: پیمایش اعضای پیشین» به دبیرخانه «برترین‌های پژوهش فرهنگی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند تا به رقابت گذاشته شوند.

«برترین‌های پژوهش فرهنگی» به منظور ارج نهادن به امر پژوهش و در  جهت تجلیل از پژوهشگران و پژوهش‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سطح این وزارتخانه و نهادهای مرتبط در هفته پژوهش معرفی می‌شود. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از کلیه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و نیز معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرده بود تا آثار پژوهشی برتر خود در دو سال اخیر و کارنامک پژوهشگران برگزیده را به دبیرخانه بزرگداشت هفته پژوهش واقع در پژوهشگاه ارسال کنند.

مراسم معرفی «برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» هفته آخر آذرماه ۱۳۹۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز