خبرگزاری کار ایران

رونمایی از اولین تیزر "دختر...پدر...دختر" همزمان با آغاز اکران

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۰۶

فیلم سینمایی "دختر...پدر...دختر " به کارگردانی پناه بر خدا رضایی از 27 آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درمی‌آید و اولین تیزر فیلم در آستانه آغاز اکران رونمایی شد.

 به گزارش ایلنا، «دختر... پدر... دختر» به کار گردانی و تهیه‌کنندگی پناه بر خدا رضایی روایتی از داستان زندگی سه خواهر در طبیعتی بکر... یکی مسلول... یکی مجنون... یکی دلداده... با پیوندی از نقاشی و سینما را روایت می‌کند.

همزمان با آغاز اکران، تیزر فیلم که توسط قاسم خدابندلو ساخته شده رونمایی و منتشر شد.

این فیلم تاکنون در جشنواره مختلف به نمایش درآمده و واکنش مثبت منتقدان منتقدین ورایتی، هالیوود ریپور‌تر و اسکرین دیلی را بدنبال داشته است.

پناه برخدا رضایی فارغ‌التحصیل رشته هنر، با گرایش کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران است و تهیه‌کنندگی و کارگردانی ۴ فیلم سینمایی، ٢ تله فیلم، ۵٧ فیلم مستند و ١٨ فیلم داستانی کوتاه و تجربی را در کارنامه خود دارد و تاکنون بیش از ۱۳۰ جایزه ملی و بین‌المللی در جشنواره‌های مختلف را بدست آورده است.

فیلم‌های سینمایی همچون «گهواره‌ای برای مادر»، «دختر... مادر... دختر»، «دختر... پدر... دختر» و «چراغی در مه» ازجمله آثار وی است.

اکران فیلم «دختر... پدر... دختر» از ۲۷ آذر ماه در گروه هنر و تجربه آغاز می‌شود ومراسم آیین دیدار و افتتاحیه فیلم نیز دوم دی ماه ساعت ۳۲۰ در موزه سینما برگزار می‌شود.

عوامل فیلم سینمایی «دختر... پدر... دختر» عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کار گردان: پناه برخدا رضایی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، صدابردار: امیرعلی اعلایی، طراح صحنه و لباس: لیلی بک محمدی، تدوین: قاسم خدابنده لو، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی: امید رئیس دانا، تصحیح رنگ و نور: عماد خدابخش، طراح پوس‌تر: بهزاد خورشیدی، مدیرتولید: فرشید آذری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: کیانوش الطافی، بازیگران: رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی، حسین رحیمی.

حجم ویدیو: ۷.۵۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز