خبرگزاری کار ایران

فیلم‌برداری "شاه‌کش" به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۸۹۷

تصویربرداری فیلم سینمایی «شاه کش» به نویسندگى و کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران که از اویل آبان کلید خورده بود، در ارتفاعات کوهستانى تهران به اتمام رسید.

 به گزارش ایلنا، تدوین فیلم سینمایی "شاه‌کش" که همزمان با فیلم‌برداری آن توسط حسن ایوبی درحال انجام بود؛ به مراحل پایانى خود نزدیک مى‌شود. همچنین طراحی جلوه‌های ویژه بصری فیلم توسط فرید ناظر فصیحى در حال انجام است. با پایان یافتن دیگر مراحل فنی، باید منتظر نمایش فیلم در سی و ششمین جشنواره‌ فجر بود.

با توجه به فضاى متفاوت شاه‌کش که تاکنون کمتر در سینمای ایران شاهد آن بوده‌ایم، می‌توان پیش‌بینی کرد که این فیلم جزو فیلم‌هاى بحث‌برانگیز جشنواره فجر امسال باشد.

مهناز افشار، هادى حجازى‌فر، فرید سجادی‌حسینی، مهدى کوشکى، علیرضا کمالی‌نژاد، پیمان مقدمى و مجید صالحى بازیگران فیلم سینمایی «شاه‌کش» هستند.

در خلاصه داستان «شاه کُش» آمده است: «گوزنِ قرمز از پشتِ صخرهٔ یخ‌زده، نگاهی به مرد شکارچی که سیگاری دود می‌کند، می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمی‌دونه می‌خواد چی کار کنه. گوزنِ قرمز: اینایى که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن...»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز