خبرگزاری کار ایران

رضا رسولی مهمان بیست و یکمین نشست چای و داستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۰۴

بیست و یکمین نشست چای و داستان با حضور رضا رسولی برگزار می‌شود. او در این نشست دربارهٔ ادبیات داستانی در عصر ارتباطات صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا، بیست و یکمین نشست چای و داستان از ساعت ۴ بعدازظهر روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه در مدرسه عالی هنر اسلامی شهر قم به نشانی خیابان هنرستان. نبش کوچهٔ بیستم برگزار خواهد شد.

حضور نویسندگان و علاقمندان به ادبیات داستانی در این برنامه آزاد است.

 این برنامه از سوی مدرسه عالی هنر اسلامی قم و با مشارکت مرکز مطالعات راهبردی هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و تاکنون نویسندگانی چون رضا امیرخانی، محمد حنیف، راضیه تجار و حمیدرضا شاه‌آبادی با حضور در این نشست‌ها علاوه بر صحبت دربارهٔ موضوعات تخصصی ادبیات داستانی، تجربیات حرفه‌ای خود را از نویسندگی بیان کرده‌اند و به سوالات حاضران در نشست پاسخ داده‌اند.

رضا رسولی متولد سال ۱۳۵۴ نویسنده، عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران و مدرس دانشگاه است.

از این نویسنده تاکنون ۱۲ عنوان کتاب ادبی_ هنری منتشر شد است که از میان آن‌ها می‌توان به رمان سه راه سرگردون، مجموعه داستان زیارت آفتاب، داستان بلند سلام بر سحر و کتاب هنر برای حقیقت اشاره کرد.

رسولی هم چنین مسئولیت برگزاری تعدادی از جشنواره‌های ادبی_هنری را در کارنامهٔ خود دارد که از آن جمله می‌توان به دبیری دهمین جشنواره قلم زرین، هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج، جشنواره بین‌المللی سلام برنصرالله و جشنواره بین المللی فروغ ابدیت توسط او اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز