خبرگزاری کار ایران

ناگفته‌های دکتر ولایتی از سرنگونی داعش و قدرت ایران در منطقه در برنامه «ایران»

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۴۳

برنامه «ایران» جمعه ۲۴ آذرماه ساعت 21 در گفت‌و‌گو با علی اکبر ولایتی؛؛ مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، نگاهی ویژه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان اسلام و نقش ایران در سرنگونی داعش خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، این قسمت از مجموعه «ایران» در مسیر برنامه‌های قبلی که با حضور ولایتی و دیگر کار‌شناسان به بررسی و تحلیل وضعیت تمدنی و هویتی ایران می‌پرداخت؛ گریزی داشته به جایگاه امروز ایران در خاورمیانه و از این رهگذر به بررسی نقش و اهمیت کشورمان در تحولات منطقه از ابعاد مختلف می‌پردازد.

در این گفت‌و‌گو، ولایتی به طور مفصل به شکل گیری گروهک تروریستی داعش، جنایات آن، همکاری‌های ایران با دولت‌های سوریه و عراق برای مقابله با داعش و نقشی که جمهوری اسلامی ایران در نابودی این جریان تکفیری داشته، می‌پردازد.

همچنین در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو، ولایتی به تحقق یافتن و بازیابی تمدن ایرانی و اسلامی و برون رفت از تنگناهایی که دشمنان برای کشورمان ایجاد کرده‌اند اشاره می‌کند و راه‌های برون رفت از این موانع را در حوزه اقتصاد؛ اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان تولیدکنندگان داخلی، در حوزه دفاع؛ دفاع مردمی و میلیونی بسیجی و در حوزه صنایع دفاعی نیز خودکفایی عنوان می‌کنند.

برنامه «ایران» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی با حضور دکتر علی اکبر ولایتی و به تهیه کنندگی مجید احسانی نیک که به صورت ثابت چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 21:00روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز