خبرگزاری کار ایران

نشست «کتاب‌های تصویری» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۹۳

نشست تخصصی «کتاب‌های تصویری» با حضور تصویرگر ایتالیایی، فیلیپ جوردانو، در چهارمین کارگاه خلق کتاب‌های تصویری دستان در محل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران روزپنج شنبه (٢٣ آذرماه) درمحل سالن اجتماعات موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران(سالن زنده یاد عاشوری) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تصویرگر ایتالیایی و سازنده کتاب‌های تصویری در این نشست به معرفی و بررسی آثار خود به عنوان تصویرگر و مولف-تصویرگر کتاب‌های تصویری می‌پردازد.

فیلیپ جوردانو، زاده ایتالیا و مقیم ژاپن، از تصویرگران برجسته کتاب، نشریات، انیمیشن و اسباب‌بازی است که شهرت جهانی دارد و کتاب‌های او به زبان‌های مختلف و توسط ناشران گوناگون در سراسر جهان منتشر شده است. در سال‌های گذشته او برنده جوایز متعددی در زمینهٔ تصویرگری شده است که از آن جمله می‌توان به مدال نقره انجمن تصویرگران آمریکا (۲۰۱۴)، جایزه بین‌المللی تصویرگری نمایشگاه کتاب بلونیای ایتالیا (۲۰۱۰)، جایزه نمایشگاه تصویرگری ایلوستراره پرتقال (۲۰۰۹)، فیگور فیوچر فرانسه (۲۰۰۸) اشاره کرد.

کارگاه خلق کتاب‌های تصویری دستان با مشارکت انجمن تصویرگران ایران و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و حمایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به شکل سالانه برگزار می‌شود و جایزه برگزیده این رقابت، بازدید از نمایشگاه کتاب کودک بلونیا است.

جوردانو که به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در کشورمان حضور دارد در برنامه‌های مختلفی در ایران شرکت کرده است که از آن جمله می‌توان به بازدید از نمایشگاه کتاب استان گیلان، سخنرانی و بازدید از دانشگاه گیلان، سخنرانی در گالری دوران اصفهان، کارگاه و سخنرانی در دانشگاه هنر تهران، نشست تخصصی «تصویرسازی» در انتشارات سوره مهر و شرکت در چهارمین کارگاه خلق کتاب‌های تصویری دستان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز