خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه اتنوموزیکولوژی توسط یک آلمانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۲۰

انجمن موسیقی ایران کارگاه تخصصی اتنوموزیکولوژی و مطالعات موسیقی‌های مردم پسند را با حضور کلوس نویمن از آلمان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، این دومین گارگاه با موضوع اتنوموزیکولوژی (موسیقی‌شناسی قومی) است که به همت انجمن موسیقی ایران با هدف مطالعه موسیقی نواحی و روش‌های جدید کار میدانی و تلاش برای پویایی و برخورداری موسیقی هویتی از دیدگاه­‌های نواندیش و تحول­گرا و آشنایی با شیوه های نوین پژوهشی در حوزه موسیقی نواحی برگزار می‌شود.

این کارگاه تخصصی ۲۱ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در فرهنگسرای سرو با حضور پروفسور کلوس نویمن رییس دپارتمان اتنوموزیکولوژی دانشگاه شهر هاله آلمان با ارائه گواهینامه شرکت در کارگاه پژوهشی به همت انجمن موسیقی ایران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای پیش ثبت نام اولیه و اطلاع از شرایط مربوطه می‌توانند تا تاریخ ۱۰ دی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی انجمن موسیقی ایران مراجعه کنند.

باتوجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام کارگاه اتنوموزیکولوژی و مطالعات موسیقی های مردم پسند، اولویت با کسانی است که زودتر درخواست خود را به این انجمن ارسال کرده باشند. ضمن اینکه دانشجویان رشته اتنوموزیکولوژی (موسیقی‌شناسی قومی) با ارائه کارت دانشجویی از ۵۰ درصد تخفیف ویژه حمایتی این انجمن برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز