خبرگزاری کار ایران

نوازندگان منتخب پروژه «چند شب» به اهواز می‌روند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۰۹

منتخبی از نوازندگان پروژه‌های «چند شب تار» و «چند شب کمانچه» روزهای ٢٣ و٢٤ آذرماه در شهر اهواز به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، منتخبی از نوازندگان پروژه‌های «چند شب تار» و «چند شب کمانچه» در قالب پروژه «چند شب تار و کمانچه» بعد از برپایی این پروژه در شهرستان رشت، روزهای ٢٣ و ٢٤ آذر ماه در تالار «آفتاب» شهر اهواز به اجرای برنامه می‌پردازند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پویان بیگلر، طینوش بهرامی، حامد فکوری، بهزاد رواقی، سامر حبیبی، حسام اینانلو، رضا پرویززاده، شروین مهاجر به عنوان منتخب نوازندگان  پروژه‌های «چند شب تار» و «چند شب کمانچه»  در این دو شب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

تا کنون سه دوره از مجموعه کنسرت‌های «چند شب» با نام‌های «چند شب تار»، «چند شب کمانچه»، «چند شب گیتار» از سوی موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در تالار رودکی تهران میزبان علاقمندان موسیقی ایرانی بود، این در حالی است که حین اجرای این پروژه در شهرستان‌ها، چهارمین پروژه چند شب با عنوان «چند شب عود» روزهای ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

فروش بلیت پروژه «چند شب تار و کمانچه » موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار در شهرستان اهواز از روز یکشنبه دوازدهم آذرماه  از طریق سامانه «۴۰۴۷» انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز