خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

صالحی از حذف جدول شماره ۱۷ از لایحه بودجه سال ۹۷ خبر داد / بودجه‌ریزی موسسات فرهنگی زیرنظر وزارت ارشاد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۷۳

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز این فراکسیون با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حذف جدول شماره ۱۷ از لایحه بودجه سال ۹۷ به‌گفته عباس صالحی خبر داد و گفت که در لایحه بودجه سال آینده، بودجه موسسات فرهنگی زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی اعلام کرد: در این جلسه آقای صالحی در واکنش به انتقاد نمایندگان نسبت به وضعیت جدول ۱۷ لایحه بودجه که به‌عنوان «کمک» به برخی موسسات فرهنگی بودجه تخصیص می‌یافت، از حذف این جدول از لایحه بودجه سال آینده خبر داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در لوایح بودجه سال‌های قبل شاهد بودیم که دستگاه‌های فرهنگی با لفظ «کمک» بودجه می‌گرفتند و باتوجه به این‌که این مبالغ به‌عنوان «کمک» در اختیار این موسسات قرار می‌گرفت، عملاً امکان نظارت بر نحوه هزینه‌کرد بودجه‌ها نیز وجود نداشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته انتقادهای بسیاری نسبت به جدول این صورت می‌گرفت و بعضاً حتی از بودجه‌هایی که به برخی از این موسسات اختصاص می‌یافت برای فعالیت‌های سیاسی نیز استفاده می‌شد.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به بحث و تبادل نظر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رابطه در جریان جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت: در پی صحبت‌هایی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، آقای صالحی گفت که این جدول از بودجه امسال حذف شده و بودجه‌ریزی به این موسسات زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب بودجه این وزارتخانه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز