خبرگزاری کار ایران

"بچه‌ای با جوراب قرمز" موفق به دریافت سه جایزه مهم از جشنواره مدیترانه‌ای شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۴۹۰

در مراسم اختتامیه جشنواره مدیترانه‌ای کن که در کاخ دائمی جشنواره کن برگزار شد؛ فیلم "بچه‌ای با جوراب قرمز" سه جایزه مهم را دریافت کرد.

 به گزارش ایلنا، در آخرین ساعات این جشنواره و در رقابتی بسیار نزدیک، سمانه نصری جایزه بهترین بازیگری زن، ستار اورکی جایزه بهترین موسیقی متن و خداداد جلالی جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کردند.

این فیلم که نماینده سینمای ایران بود مورد توجه هیئت داوران و منتقدان قرار گرفت و مری لویی کارگردان با سابقه سینمای فرانسه در خصوص آن گفت: بهترین فیلمی که در این  جشنواره دیدم بدون هیچ تردیدی "بچه‌ای با جوراب قرمز بود" ، خداداد جلالی با تصاویرش آنچنان تاثیری به روح مخاطب می‌گذارد که دلت می‌خواهد فیلم به پایان نرسد، اما خوشحالم بعد از پایان فیلم در ما آغازی متولد می‌شود به نام سینما، سینمایی که سالهاست دلمان برایش تنگ شده است، سینمایی که در أوج سادگی روایتگر انسان امروز است.

عوامل این فیلم، فرانسه را به مقصد هندوستان ترک خواهند کرد زیرا این فیلم در بخش مسابقه جشنواره بزرگ حیدرآباد حضور خواهد داشت.

خداداد جلالی در مراسم اختتامیه این جشنواره، جایزه خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه تقدیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز