خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با حضور کودکان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۲۹۹

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره با حضور کودکان بهزیستی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نصرت‌اله رمضانی افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 9 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: هنرمندان، مسئولان کشوری و استانی و کودکان و نوجوانان همدان مهمانان این مراسم هستند.

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اینکه مراسم افتتاحیه به صورت جشن کودکانه برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری جشنواره هرسال تلاش می‌کند جشن افتتاحیه به صورت مردمی برگزار شود؛ امسال هم با هماهنگی بهزیستی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش و مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت شده است.

رمضانی گفت: حمیدرضا رضایی (عمو حمید) مجری مراسم است و برنامه‌ریزی شده که این مراسم ویژه کودکان باشد.

وی افزود: اجرای نقالی، موسیقی کودکانه و اجرای برنامه توسط هنرمندان از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه است.

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره بیست و چهارم از صبح روز جمعه 10 آذرماه آغاز می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 10 تا 15 آذرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز