خبرگزاری کار ایران

اجراى «خشم و هیاهو» پس از ١٧ سال/ هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى هم‌بازی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۴۹

نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگى و کارگردانى مهرداد رایانى مخصوص، پس از ١٧ سال با بازیگران جدید در سالن «شهرزاد» روى صحنه مى‌آید.

به گزارش ایلنا، هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى  بازیگرانى هستند که به نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگى و کارگردانى مهرداد رایانى مخصوص پیوسته‌اند.

رایانى مخصوص پس از گذشت ١٧ سال از اجراى نمایش «خشم و هیاهو» در سالن سایه تئاترشهر، بار دیگر این نمایش را در فضایى متفاوت‌تر، از دى ماه در سالن «شهرزاد» روى صحنه خواهد برد.

«خشم و هیاهو» در سال ٧٩ در قالب گروه تئاتر تجربه روى صحنه رفت و همچنین در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است و از طرفى در هفته بزرگداشت هنر ایران در شهر پارماى ایتالیا نیز اجرا شده و مورد توجه و تحسین مخاطبان قرار گرفت.

همچنین رایانى مخصوص این نمایش را سال ٩٣ در شهر منچستر انگلستان روى صحنه برده است.

عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانى مخصوص، تهیه کننده: محمدعلى کیانى، مجرى طرح: مجتبى پیرى، طراح صحنه و لباس: سپیده نظرى پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودى فر، طراح چهره پردازى: محسن ملکى، آهنگساز: بهرنگ قدرتى، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر مالى: نسترن شفیعى، مشاور رسانه‌ى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز