خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین تیزر فیلم انزوا منتشر شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۸۹

همزمان با آغاز نخستین هفته رسمی اکران فیلم سینمایی «انزوا»، اکران خصوصی فیلم با حضور بازیگران و عوامل فیلم در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، «انزوا» از روز جمعه 19 آبان ماه اکران خود ار در گروه سینمایی استقلال آغاز کرد اما به دلیل همزمانی با تعطیلات اربعین حسینی و تعطیلات پایان ماه صفر، این هفته نخستین هفته رسمی نمایش فیلم محسوب می‌شود و به همین مناسبت اکران خصوصی فیلم با حضور بازیگران، عوامل و مهیمانان ویژه در ساعت 20 روز چهارشنبه اول آذر در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

«انزوا» علیرغم آنکه در زمانی نامناسب و در بین تعطیلات اربعین حسینی و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اکران شده است اما هر چه از اکران فیلم می‌گذرد با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان مواجه می‌شود و امید است مخاطبان با حمایت از فیلم‌های مستقلی همچون «انزوا» به ادامه حیات سینمای مستقل کمک کنند.

فیلم سینمایی «انزوا» سال گذشت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که درنهایت به عنوان پنجمین فیلم برتر جشنواره از دید تماشاگران معرفی شد.

امیرعلی دانایی، جمشید هاشم‌پور، نادر فلاح،‌ بهنوش بختیاری، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، لعیا عباس‌میرزایی،کیمیا ملایی،علی علیخانی(بازیگران کودک)، مهران رجبی،سیامک صفری، همایون ارشادی، علی استادی و امید روحانی در فیلم سینمایی «انزوا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 برنامه اکران‌های مردمی  فیلم سینمایی «انزوا» در سینماهای مختلف تهران و شهرستان ادامه خواهد داشت.

حجم ویدیو: ۲.۷۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز