خبرگزاری کار ایران

فروش ۲۲۱ میلیون تومانی چهار نمایش «گالیله»، «بکت»، «دولت ضعیفه» و اسطوره می‌شوم»

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۱۷

نمایش‌های «گالیله» به کارگردانی علی پویان با ۱ هزار و ۳۲۲ مخاطب، «بکت» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی با ۳ هزار و ۳۶۶ مخاطب، «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی با ۲ هزار ۳۶۵ مخاطب و «اسطوره می‌شوم» به کارگردانی رویا نونهالی با ۲ هزار ۴۱۵ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «گالیله»، «بکت»، «دولت ضعیفه» و «اسطوره می‌شوم» که از ۱۳ و ۱۷ مهر در ساعت‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌های دکتر ناظرزاده و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «گالیله» به کارگردانی علی پویان در ۲۴ اجرای خودپذیرای ۱ هزار و ۳۲۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۷۰۷ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۳۰ هزارتومانی ۲۷۸ مخاطب با بلیت‌های ۲۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۲۴۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «گالیله» طی ۲۴ اجرا مبلغ ۲۱ میلیون و ۲۹۱ هزار تومان بوده است.

نمایش «بکت» به کارگردانی مرتضی میر منتظمی نیز در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۳ هزار و ۳۶۶ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۳۷۷ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۶۱۸ مخاطب با بلیت ۳۰ و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۷۱ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «بکت» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۷۲ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان بوده است.

نمایش «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی نیز در ۲۴ اجرای خودپذیرای ۲ هزار ۳۶۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۰۶۵ مخاطب با بلیت‌های ۱۵،۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۹۹۴ مخاطب با بلیت ۳۰ و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۰۷ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «دولت ضعیفه» طی ۲۴ اجرا مبلغ ۵۶ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان بوده است.

نمایش «اسطوره می‌شوم» به کارگردانی رویا نونهالی نیز در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۲ هزار ۴۱۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۶۰۳ مخاطب با بلیت‌های ۱۵،۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۱۶۶۵ مخاطب با بلیت ۳۰ و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۴۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «اسطوره می‌شوم» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۷۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز