خبرگزاری کار ایران

«آذر» در جشنواره سینه ایران جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت/ اکران از 8 آذر

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۸۷

جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره سینه ایران به نیکی کریمی برای فیلم سینمایی «آذر» تعلق گرفت.

 به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی آذر به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره سینه‌ایران CineIran دریافت کرد.

داوران این جشنواره که از منتقدان کانادایی تشکیل شده‌اند، علت اهدای این جایزه را برای اعتماد به نفس و قاطعیت در پردازش نقشی سخت از شخصیت زنی که در جامعه با موانع زیادی رو به رو می‌شود عنوان کردند.

سومین جشنواره سینه‌ایران CineIran از هفدهم تا نوزدهم نوامبر در شهر تورنتوی کانادا برگزار شد و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت. این رویداد سینمایی با هدف معرفی آثار سینمای ایران به مخاطبان ایرانی و غیرایرانی برپا شده است.

 در این جشنواره فیلم‌هایی همچون «رگ خواب»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «فراری»، «نگار»، «سد معبر»، «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «سارا و آیدا»، «زرد»، «آپاندیس»، «کارت پرواز»، «اسرافیل» و «کوپال» نیز به نمایش درآمدند و به رقابت پرداختند.

اکران فیلم «آذر» از 8 آذرماه در سینماهای آزاد آغاز خواهد شد. همزمان با قطعی شدن اکران این فیلم از لوگوی فیلم آذر با طراحی محمد روح‌الامین نیز رونمایی شد.

در خلاصه داستان «آذر» آمده است: برای خودم فکرهایی داشتم، آرزو داشتم، می‌خواستم قهرمان به شم، می‌خواستم اون چیزی که جامعه به هم تحمیل می‌کنه رو کنار بزنم.

در این فیلم نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، مهران نائل، شیرین آقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم پور، مانیا علیجانی و لیلا زارع با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

فرزین عابدینی و نیکی کریمی سرمایه گذاران این فیلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز