خبرگزاری کار ایران

طرح ویژه هنرمندان تئاتر برای کمک به کودکان زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۷۸

موسسه هنرمندان پیشکسوت با شعار «لبخند بر لبان کودکان زلزله‌زده بر‌می‌گردد» به کمک مناطق زلزله زده می‌رود.

به گزارش ایلنا، موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام شماره حسابی به نام سه نفر از هنرمندان پیشکسوت تئاتر از هنرمندان و مردم نوع‌دوست کشورمان درخواست کرد تا کمک‌های نقدی خود را برای تهیه وسائل مورد نیاز مناطق زلزله زده به این حساب واریز کنند.

کمک‌های واریز شده به شماره حساب 0111506899000 و شماره کارت 603799738602981 متعلق به بانک ملی ایران کد 98 به نام‌های ایرج راد، محمود عزیزی و داریوش ارجمند، برای تهیه وسایل مورد نیاز کودکان مناطق زلزله‌زده هزینه خواهد شد.

این موسسه همچنین در طرح حمایتی دیگری با عنوان «طرح حمایتی هنرمندان پیشکسوت از دانش آموزان مناطق محروم»، شماره حساب 0111455822009  و شماره کارت 6037997377505509 متعلق به بانک ملی ایران کد 98 به نام‌های جمشید مشایخی، محمود پاک‌نیت، یوسف صدیق و اصغر همت را برای دریافت کمک‌های نقدی هموطنان و هنرمندان جهت کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم کشور معرفی کرده است.

بر این اساس هنرمندانی همچون؛ یوسف صدیق، مریم معترف، کیهان دخت امین (همسر زنده‌یاد انوشیروان ارجمند)، محسن علی اکبری و صفا آقاجانی به عنوان هنرمندان ناظر بر امور مالی و داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، اصغر همت، طاها بهبهانی، یوسف صدیق، محمود عزیزی، محمدعلی کشاورز، هوشنگ توکلی، محسن علی‌اکبری، علی قلم سیاه، پروانه معصومی، علی نصیریان و حسن ریاحی به عنوان اعضاء شورای برنامه‌ریزی و سیاستگذاری معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز