خبرگزاری کار ایران

"اتاق تاریک" به جشنواره فجر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۳۷

با پایان تدوین فیلم سینمایی "اتاق تاریک" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی، این فیلم فرم حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را پرکرد تا نخستین نمایشش در جشنواره امسال باشد.

 به گزارش ایلنا، با پایان تدوین، مراحل صداگذاری، ساخت موسیقی و ویژوال افکت فیلم به‌طور همزمان در حال انجام است تا نسخه‌ای از "اتاق تاریک" در موعد مقرر به دفتر جشنواره فجر ارسال شود.

"اتاق تاریک" پنجمین ساخته حجازی پس از فیلم‌های "درمیان ابرها"، "زندگی خصوصی آقا و خانممیم"، "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" و "مرگ ماهی است.

حضور حجازی در دوره‌های مختلف فجر همواره با حواشی و اتفاقاتی همراه بوده است. "در میان ابرها" نخستین ساخته او در بیست و ششمین جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم اول را دریافت کرد اما دو فیلم بعدی‌اش "زندگی خصوصی آقا و خانوم میم" و "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" هردو به دلیل ممیزی از جشنواره فجر کنار گذاشته شدند و "زندگی مشترک ..." بعد از دو سال توقیف و به دلیل حضور در جشنواره‌های خارجی فقط چند نمایش محدود در بخش خارج از مسابقه جشنواره داشت.

حجازی سه سال بعد از آخرین ساخته‌اش "مرگ ماهی" امسال با "اتاق تاریک" که تجربه‌ای متفاوت با سایر ساخته‌هایش محسوب می‌شود به جشنواره فجر می‌آید.

ساره بیات، ساعد سهیلی، محمد امامی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دایی، رضا احمدی با معرفی بازیگر خردسال؛ سیدعلیرضا میرسالاری بازیگران "اتاق تاریک" هستند.

در خلاصه داستان فیلم "اتاق تاریک" آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز